Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی بصیری نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین دیروز در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان با اشاره به انتخاب منصور کندری به عنوان رئیس  هیئت ورزش های جانبازان ومعلولین استان اصفهان اظهار داشت: با این انتخاب مسئولیت سنگینی بر عهده آقای کندری خواهد بود، زیرا آباد کردن جایی که آباد شده سخت‌تر از ساخت ویرانی‌ها و آباد کردن ساختمان نیمه‌کاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه استان اصفهان قهرمانان ارزشی و ورزشی بسیاری دارد، گفت: در زمان دفاع مقدس این استان پرآوازه و زبانزد بوده و امروزه نیز قهرمانان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین در جامعه ورزشی استان اصفهان و حتی کشور حرف برای گفتن دارند و همیشه صاحب افتخار بوده‌اند.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: میان جانبازان و معلولان تفاوتی نیست، بنابراین نباید در خدمات‌دهی بین آن‌ها تفاوتی قائل شد تا همچنان در مسابقات پارالمپیک با مدال‌های رنگارنگ و ارزشمند بدرخشند.

او با بیان اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اصفهان در بین هیئت‌های برتر کشور و در گروه "الف" قرار دارد، تصریح کرد: این امر ناشی از تلاش ورزشکاران و مسئولان مربوطه است و امیدواریم در همین رتبه و حتی در جایگاه ممتازتری قرار گیرد.

بصیری اضافه کرد: شواری عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای دارد که طبق دستور ریاست‌جمهوری، تمام دستگاه‌ها مکلف به سرویس‌دهی به ورزشکاران جانباز و معلول هستند که این امر باید از طریق هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیگیری شود و امکانات بیشتری برای جانبازان و معلولین فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قهرمانان رشته های ورزشی جانبازان و معلولین ورزش های جانبازان جانبازان و معلولین استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟