Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@17:59:43 GMT

لسترسیتی در اوج؛ چلسی روی نوار ناکامی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۹۱۶۲

لسترسیتی در اوج؛ چلسی روی نوار ناکامی

ایران اکونومیست- تیم فوتبال لسترسیتی با برتری دو بر صفر مقابل چلسی، موقتا صدرنشین لیگ برتر جزیره شد.

 این دیدار حساس سه‌شنبه شب به میزبانی لسترسیتی برگزار شد و در نهایت روباه‌ها با دو گل به برتری دست یافته تا با ۳۸ امتیاز و موقتا به صدر جدول رده‌بندی برسند.

چلسی هم که تحت هدایت «فرانک لمپارد» نشانی از یک تیم مدعی ندارد با قبول ششمین شکست فصل در امتیاز ۲۹ ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی که با هدایت «برنده راجرز» فصل خوبی را سپری می‌کند، این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۶ «ویلفرد اندیدی» با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، دروازه چلسی را گشود.

در ادامه بازیکان چلسی که نمی‌خواستند با ناکامی دیگری مواجه شوند، حملات مختلفی را طراحی کرده تا به گل تساوی دست یابند.

از سوی دیگر میزبان هم با اتکاء به بازی‌سازی «جیمز مدیسون» و توان مهاجمانش، بارها چلسی را با خطر روبرو کرد.

همین امر موجب شد تا لسترسیتی در ضدحملات صاحب فرصت‌های خوبی شود که «مندی» دروازه‌بان چلسی با واکنش‌های خود مانع از باز شدن دوباره دروازه میهمان شد.

عملکرد خوب میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۴۰ «مدیسون» به خوبی از تعلل مدافعان چلسی استفاده کرد تا گل دوم روباه‌ها را به نام خود بنویسد.

با وجود اینکه لمپارد در نیمه دوم تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما بازهم این تیم توانی برای رسیدن به گل نداشت.

با این اوصاف ناکامی‌های چلسی با وجود هزینه‌های گزاف در نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و بنظر می‌رسد که لمپارد به روزهای پایانی حضورش در این تیم نزدیک شده باشد.

پیش از این دیدار نیز، وستهام در خانه خود مقابل وست‌برومویچ به پیروزی دو بر یک رسید و روند خودش در فصل جاری لیگ برتر جزیره را تداوم بخشید.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم

در دومین دیدار مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم دورتموند در ورزشگاه وستفالن میزبان پاری سن ژرمن بود که با یک گل به پیروزی رسید.

در نیمه نخست دورتموند تیم برتر میدان بود و بار‌ها از جناحین توسط جیدون سانچو و کریم آدیمی خط دفاع پاریسی‌ها را آزار دادند. در دقیقه ۳۶ روی پاس عالی اشلوتربک، فولکروگ با دوناروما تک به تک شد و دروازه پی اس جی را باز کرد.

در نیمه دوم، اما پاری سن ژرمن بهتر بازی کرد و خطرات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد که بار‌ها تیر دروازه و البته کوبل (دروازه بان دورتموند) مانع باز شدن دروازه زنبور‌ها شدند. البته دورتموند هم با جیدون سانچو که شبی عالی را پشت سر می‌گذاشت، پی اس جی را در این نیمه آزار دادند، اما در نهایت بازی با همان تک گل نیمه نخست به پایان رسید.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در پاریس برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد