Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در پایان هفته دوم این رقابت‌ها همچنین تیم‌های جبل بر شهرو، جنوب انرزی بر پارسیان و اتحاد دژگان هر کدام با ۶ امتیاز در رده دوم تا چهارم قرار دارند.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان هرمزگان در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در این روز تیم‌ها برابر حریفانشان صف آرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این هفته از رقابت‌ها که ۶ دیدار برگزار شد، در نهایت پنج برد و یک تساوی در این دیدارها رقم خورد که در رودان تیم فوتبال متحد معزآباد برابر میهمان خود اروند سورو با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا تیم رودانی با این برد ۶ امتیازی شود و از همین هفته های ابتدایی جزو مدعیان باشد.
در شهرو، تیم جبل بر شهرو برابر وحدت گورزانگ قرار گرفت و حاصل بازی ۲بر یک به نفع تیم جبل بر شهرو شد و این تیم دومین برد خود را کسب کرد.
جنوب انرژی بر پارسیان هم در خانه میزبان سیبه کوخرد بود که در این دیدار جنوبی ها موفق شدند ۲ بر صفر حریف کوخردی خود را از پیش روی بردارند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را از آن خود کنند.
دیدار جذاب و تماشایی اتحاد رودان و استقلال خونسرخ نیز با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا این تیم‌ها در این دیدار امتیازات خود را تقسیم کنند.
طوفان کوخرد دربازی خارج از خانه برابر ستارگان بوستان  ۲ بر صر شکست خورد و همچنین اتحاد دژگان با شکست ۲ بر یک سبز پوشان بندرلنگه  به دومین برد خود دست یافت.

برچسب‌ها فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال رودان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال رودان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان