Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «کریم الکرعاوی» تحلیلگر مسائل سیاسی عراق امروز چهارشنبه به تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، الکرعاوی ضمن انتقاد شدید از تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام، تصریح کرد: این کار، یک اقدام سیاسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احزابی که در ساختار قدرت حضور دارند، می‌خواهند با این کار، دیگر احزاب را از ایجاد تغییر نا امید و مأیوس سازند.

پیش از این هم «ولید ابراهیم» کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عراق گفته بود: تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق باعث شد تا دیگر موضوع زودهنگام بودن انتخابات معنا و مفهوم خاصی نداشته باشد. زودهنگام بودن انتخابات، مفهوم خود را از دست داده است.

این کارشناس عراقی در ادامه یادآور شد: علیرغم اینکه کمیساریای عالی انتخابات برای توجیه تعویق انتخابات تلاش می‌کند، به تأخیر انداختن این انتخابات یک موضوع فنی نبوده است، بلکه یک موضوع کاملاً سیاسی بوده است.

کابینه عراق روز گذشته موعد جدید انتخابات پارلمانی این کشور را مشخص کرد. یک منبع عراقی اعلام کرد: کابینه عراق دهم اکتبر آینده را موعد برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور اعلام کرده است.

بر این اساس، اعلام موعد جدید انتخابات پارلمانی عراق در جریان نشست کابینه به ریاست مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور و پس از پیشنهاد تعویق انتخابات از سوی کمیساریای عالی انتخابات صورت گرفت.

کد خبر 5126215 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق مصطفی الکاظمی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن دونالد ترامپ روسیه سوریه افغانستان عربستان سعودی ایران ویروس کرونا تونس حشد شعبی تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم