Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: وضعیت مرکز لجستیک زنجان سال آینده قطعی خواهد شد.

فتح‌الله حقیقی شب گذشته (۳۰ دی‌ماه) در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، با اشاره به اینکه اتاق در هر جلسه شورا بر اساس نقشه راه تجارت خارجی دستور جلسه عملیاتی و خروجی بسیار مطلوبی دارد، اظهار کرد: دستور جلسات این شورا بر اساس نقشه راهی که آماده و مصوب شده در جلسات مطرح و پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جلسه با کنسولگری کربلا نیز از دل همین جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استخراج شده و در حال انجام است، افزود: چرخه تولید در برخی از پروژه‌های مهم و استراتژیک در استان زنجان کامل است، به این معنی است که استان زنجان خام‌فروشی ندارد.

این مسئول ادامه داد: ۷۵ درصد صادرات ما مربوط به مواد معدنی بوده که خام‌فروشی در آن صورت نمی‌گیرد. در بخش فولاد هم از صفر تا صد چرخه تولید تکمیل و سپس به بازار عرضه می‌شود، در محصولات دیگری چون نساجی نیز افتتاح‌ها و کار واحدهای موجود با چرخه کامل صورت می‌گیرد.

استانداز زنجان با بیان اینکه در موضوعات ملی نیز برخی موانع و مشکلات از جمله موضوع ورود موقت را از مرکز پیگیری و حل کردیم، تصریح کرد: جهش صادراتی استان در گمرک ثبت شده و بسیار خوب بوده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: وضعیت مرکز لجستیک زنجان سال آینده قطعی خواهد شد که می‌توان با بررسی ظرفیت‌های دو استان کربلا و بابل با استان زنجان ظرفیت‌های صادراتی به صورت دقیق بین دو  طرف بررسی و در راستای عملیاتی کردن آن در گام‌های بعدی حرکت کرد.

حقیقی با اشاره به حضور سه شرکت استان زنجان  در بین صادرکنندگان نمونه کشور در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: ۴۲۰ نفر جدید در شرکت ایران‌ترانسفو به کار گرفته خواهند شد و آن‌ها از دهه‌فجر کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی همچنین برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی زنجان را بسیار مهم دانست و بر ادامه جدی و پیگیری آن تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود