Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی گفت: این استان میزبان لیگ تندرستی ایران می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، نصرالله نان بده شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اشاره به برگزاری لیگ تندرستی اظهار داشت: لیگ تندرستی ایران با هدف ورزش و حضور همه مردم در این عرصه و بهبود شرایط جسمی مردم در دوران کرونایی از 4 بهمن در استان مرکزی برگزار خواهد شد؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایطی که گاهی انجام فعالیت ورزشی را محدود کرده فدراسیون ورزش های همگانی برنامه ویژه‌ای را ادامه‌دار تا پایان اسفندماه پیش‌بینی کرده تا مردم در این شرایط نیز ورزش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نان بده بیان کرد: کار تدوین شیوه‌نامه دقیق و جامع ارزیابی مشارکت استان‌ها دراین لیگ انجام شده که با در نظر گرفتن شاخص جمعیت استانی برای انجام ارزیابی عادلانه و نیز مشارکت در طرح براساس جمعیت کلی هر استان کنترل خواهد شد؛ استان‌های دارای جلب مشارکت عمومی و موفق‌تر در مشارکت مردم در طرح رتبه و جایگاه بهتری در جدول ارزیابی خواهند داشت.

وی افزود: براساس این طرح ورزشی فدراسیون، هر روز یک پروتکل ورزشی برای اقشار مختلف جامعه و تمام سنین بالای 10 سال از سوی سامانه ورزش های همگانی عرضه خواهد شد که باید این دستورالعمل اجرایی شود و سپس ویدئو این فعالیت ورزشی برای سامانه ارسال شود؛ باید افراد جامعه از 4 بهمن ماه تا پایان اسفندماه این اقدام را انجام دهند که یک امتیاز به ازای هر روز آن به فرد و هم به استان تعلق خواهد گرفت.

ملایی: نیروهای مسلح زنجیره اقدامات ورزش همگانی را تکمیل خواهد کردسهم اعتبارات ورزش همگانی در بودجه شهرداری‌ها افزایش می‌یابدسلطانی‌فر: مهمترین چالش توسعه ورزش همگانی ایجاد باور در بین مردم به ضرورت فعالیت ورزشی است

نان‌بده تصریح کرد: برای ثبت‌نام و حضور در این لیگ افراد باید مشخصات شخصی شامل شماره تلفن همراه و شماره ملی است و همین طور ویدئوهایی که گرفته‌اند را به سامانه ورزش‌های همگانی ارسال کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: شروع لیگ تندرستی ایران با 32 تیم خواهد بود که البته در سال آینده 2 گروه تشکیل خواهد شد که 16 تیم نخست به لیگ برتر رفته و 16 تیم دوم به لیگ دسته یک می‌روند، البته در پایان این لیگ به نفرات برگزیده جوایزی تعلق خواهد گرفت و افراد شرکت کننده براساس امتیاز و جایگاهی که به دست آورده‌اند از جوایز 10 تا 30 میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: مراسم پایانی و اختتامیه مسابقات با حضور مسئولان ورزش کشور خواهد بود که نه تنها به هیئات و کمیته‌های برتر که همان‌طور که اعلام شد به نفرات برگزیده و مشارکت کنندگان در این لیگ نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ تندرستی ایران ورزش های همگانی استان مرکزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوترسانه های ورزشی درگذشت.   به گزارش مهر، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، درگذشت.   مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.   مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.   اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.   تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.   مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد