Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین وضعیت مصدومیت دو بازیکن تیم پرسپولیس مشخص شد.
به گزارش آریا، تیم پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. البته برتری سرخ‌پوشان پس از چهار بازی تبعاتی برای آنها داشت و محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تست MRI این دو بازیکن کنعانی زادگان دچار کشیدگی همسترینگ درجه دو شده و به همین دلیل دست کم نیاز به 4-3 هفته درمان دارد. او باید فیزیوتراپی و کارهای درمانی خود را شروع کند.
از طرفی کاپیتان پرسپولیس هم با وجود وضعیت بهتری که نسبت به کنعانی زادگان دارد دچار مصدومیت درجه یک همسترینگ شده اما کادر پزشکی این تیم در تلاش است وی را به بازی بعدی شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل آلومینیوم اراک برساند. این بازیکن هم قرار است زیرنظر کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌های پرسپولیس فعالیت کند.
کنعانی زادگان که در بازی دیروز مقابل فولاد مصدوم شد، احتمالا دو بازی بعدی پرسپولیس را از دست خواهد داد. حسین کنعانی زادگان در بازی دیروز مقابل فولاد از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و امروز عصر از ناحیه آسیب دیدگی او عکس برداری خواهد شد. در همین ارتباط خبرهای دریافتی می گوید کشیدگی همسترینگ او به گونه ای است که کنعانی در بهترین حالت دو هفته از میادین دور بوده و علاوه بر بازی با آلومینیوم، بازی با ماشین سازی را نیز از دست خواهد داد. از این رو تمام تلاش کادر پزشکی سرخ ها این است تا کنعانی زادگان برای بازی حساس با تراکتور، آماده شود هرچند بعید است این اتفاق بیافتد و کنعانی زادگان طبق خبرهای دریافتی به بازی با تراکتور هم نمی رسد. او احتمالا چند بازی پرسپولیس را در لیگ از دست خواهد داد.
مدافع سرخ‌پوشان پایتخت که در بازی مقابل فولاد نتوانست کامل در زمین مسابقه باشد و پس از جنجال به واسطه صحنه مشکوک پنالتی، به خاطر مصدومیت میدان را ترک کرد تا حالا غیبت او دردسر بزرگ کادرفنی پرسپولیس باشد. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پر سر و صدا و جنجالی پرسپولیس که در بازی مقابل فولاد، شرایط عجیبی را سپری کرد و پس از اعلام پنالتی به سود شاگردان نکونام، خود را به زمین کوبید و با فریادهای بلند قسم می‌خورد که خطایی را مرتکب نشده و حتی با برخورد فیزیکی کریم باقری هم مواجه شد، نتوانست بازی را به سلامت به پایان ببرد و زودتر از دمیده شدن سوت پایان بازی، با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به احسان حسینی داد.
مصدومیتی که به زعم کنعانی‌زادگان از ناحیه همسترینگ است و گویا یحیی گل‌محمدی این مدافع باتجربه و باکیفیت خود را برای هفته‌ها در اختیار نخواهد داشت؛ هر چند که کارت زرد دریافتی کنعانی‌زادگان باعث شد تا او دیدار هفته آینده تیمش را مقابل آلومینیوم اراک از دست بدهد. اما در لحظه مصدومیت مدافع پرسپولیس، محمد قاسمی نژاد هافبک تعویضی فولاد بود که روی پای محمدحسین کنعانی‌زادگان رفت و پس از آن نیز مدافع میانی سرخ‌پوشان زمین مسابقه را ترک کرد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت دو مدافع سرخ‌پوشان توضیحاتی ارائه داد. علیرضا حقیقت درباره وضعیت مصدومان تیم اظهار کرد: سید جلال حسینی و حسین کنعانی‌زادگان در حین بازی با فولاد دچار آسیب‌دیدگی شدند که پس از اقدامات اولیه، معاینات و آزمایشات لازم روی پای این دو بازیکن انجام شد.
او ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، پای هر دو بازیکن دچار کشیدگی عضله همسترینگ شده و این دو بازیکن زیر نظر کادر پزشکی هستند و کارهای درمانی‌شان در حال پیگیری است. پزشک تیم پرسپولیس اضافه کرد: سعی‌مان بر این است که این دو بازیکن را زودتر به تمرینات گروهی و شرایط بازی برسانیم. حقیقت درباره وضعیت کمال کامیابی‌نیا هم گفت: برای این بازیکن هم کارهای اولیه انجام شده و ان‌شاءالله تا بررسی‌های تکمیلی انجام شده و درباره وضعیت آسیب‌دیدگی او اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصدومان پرسپولیس کنعانی زادگان پرسپولیس سیدجلال کنعانی زادگان دو بازیکن مقابل فولاد کادر پزشکی سرخ پوشان انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه این تیم گفت: در این مسئله اقداماتی انجام دادیم و ورود بانوان می‌تواند یک اتفاق خوب برای ما باشد. ما از طریق شرکت مکاتبه کردیم تا ورود هواداران بانوان میسر شود.

او همچنین درباره برنامه طولانی مدت باشگاه فولاد توضیح داد: روزی که با آقای ویسی صحبت کردم، شرایط سختی داشتند و من خواهش کردم. ایشان سرمایه استان است و چند جلسه صحبت کردیم. حرف‌های ایشان به حق بود و ما خواهش کردیم بیاید و به تیم شهرش کمک کند. قطعا در کنار ایشان اتفاقاتی خوبی رقم خواهیم زد و ما امسال هم تمام بازیکنانی که مربی خواست را جذب کردیم و سال بعد هم همین است. بعید می‌دانم بازیکنی در لیست باشد که شرکت جذب نکرده. ما با آقای ویسی به شرایط خوبی می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت قراردادی منشا، واسعی و سلجوقی نیز تشریح کرد: آقای منشأ یک قرارداد دو ساله داشت و مذاکرات متعددی انجام دادیم ولی گفت قرارداد من عدد خوبی است و به جدایی رضایت می‌دهم. روز بازی با پیکان در تهران دچار مصدومیت همسترینگ شد و تا روز جدایی‌اش مصدوم بود. در هر صورت ضرب المثلش است که می‌گوید جلوی ضرر را هر وقت بگیری، منفعت است. ما ایشان را داشتیم و دچار مصدومیت بود و نقل و انتقالات هم تمام می‌شد. ما با شرکت صحبت کردیم و گفتیم پرداخت مطالبات به‌صورت یک سال و نیمه که نمی‌شود. قرار شد ایشان باشند و یک بازیکن به لیست اضافه کنیم تا ببینیم می‌شود یا نه. آقای واسعی هم همین شرایط را داشت که به ما هم گل زد. از روزی که من آمدم تا روز جدایی‌اش همیشه پشت دروازه تمرین می‌کرد. واقعیت این است و از لحاظ فنی نمی‌توانست به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم