Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال تحصیلی جاری ۲۰ هزار نوآموز در سن بدو ورود به پیش‌دبستانی هستند و تاکنون بیش از ۱۷ هزار نوآموز ثبت‌نام کرده‌اند و مابقی نوآموزان به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی خانواده‌ها ثبت‌نام نشده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه دوره پیش‌دبستانی از نظر آموزه‌های دینی و یافته‌های پژوهشی جایگاهی ممتازی در سطح آموزش دارد، گفت:امسال برای افزایش پوشش نوآموزان، طرح ثبت‌نام رایگان نوآموزان پیش‌دبستانی در مراکز آموزش و پرورش در آبان‌ماه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهارداشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، روند ثبت‌نام نوآموزان و همچنین فرایند آموزش نوآموزان بازمانده از تحصیل به صورت مجازی انجام شد و هم‌اکنون نیز آموزش دوره پیش‌دبستانی در شبکه شاد در دست اجراست.

وی افزود: نوآمورزان پیش‌دبستانی استان در سه بخش پیش دبستانی‌های مناطق محروم و عشایری با هزینه‌های دولتی،پیش دبستانی‌های طرح رایگان که به صورت مجازی و با مدیریت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در حال اداره هستند و پیش‌دبستانی‌های غیردولتی در استان فعال شده‌اند.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها پیش دبستانی مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی مدارس ویروس کرونا پیش دبستانی مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری دانش آموزان اخبار کنکور پیش دبستانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید