Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کامرانی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عذرخواهی محمدحسین زاهدی‌فر داور مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان به دلیل اعلام یک پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس و اینکه عذرخواهی داوران در فوتبال مرسوم هست یا نه، اظهار داشت: بحث مرسوم بودن عذرخواهی داوران خیلی مهم نیست اما من در جام‌های جهانی و حتی در برخی مسابقات مهم بین‌المللی هم شاهد بوده‌ام که برخی داوران بزرگ جهان نیز به خاطر اشتباهاتی که داشته‌اند عذرخواهی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزتی داور ایتالیایی یک نمونه بارز آن است.

وی افزود: وقتی داوری مثل زاهدی‌فر عذرخواهی می‌کند باید آن را به حساب متانت و شخصیت او بگذاریم. من عذرخواهی او را تایید یا رد نمی‌کنم و در این مورد فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید نظر بدهند. هرچند وقتی زاهدی‌فر عذرخواهی کرده معنایش این است که خودش قبول داشته اشتباهی انجام شده و با این عذرخواهی قصد داشته که هجمه و انتقاد را از روی جامعه داوری بردارد و نگاه منفی به جامعه داوری را برطرف کند. اینکه داوران و جامعه داوری اشتباهات خود را می‌پذیرند این عذرخواهی را نباید با دید منفی نگریست. البته این عذرخواهی نباید بهانه‌ای شود که دیگر مربیان بخواهند داوران از آنها نیز عذرخواهی کنند. 

کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه خودش بازی پرسپولیس و فولاد را دید یا نه  و اینکه زاهدی‌فر با وجود چنین اشتباهی نمره قبولی می‌گیرد، اظهار داشت: من ناظر داوری مسابقه استقلال و تراکتور تبریز بودم و بعد از مسابقه هم جلسه‌ای با داوران داشتم البته صحنه‌هایی از بازی را دیدم. البته با توجه به اینکه تیمی که اشتباه علیه‌اش انجام شده بازنده مسابقه نبوده می‌توان گفت که زاهدی فر از نظر سیستم نظارت داوری نمره قبولی می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس جام جهانی فولاد خوزستان داور زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!