Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی "سید سجاد نوری"را به ریاست مرکز‌ نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) منصوب کرد.

به گزارش برنا؛ متن محمد شریعتمداری خطاب به نوری آمده است:

 نظر به تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاونت امور تعاون به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز‌ نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) منصوب می‌شوید تا در چارچوب ساختار قانونی موجود با استفاده از ظرفیت ارکان وزارتخانه در تهران و استان­ها در راستای توسعه نوآوری در بخش تعاون فعالیت نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امید است در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله اعم از "ترویج فرهنگ نوآوری در حوزه تعاون"، "حمایت از توسعه کمی و کیفی تعاونی‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوبنیان"، "تاسیس، راهبری و نظارت بر مراکز نوآوری ‌‌و توسعه تعاون در استان ها"، "پیاده­ سازی سازوکار احصای مشکلات عمومی تعاونی­ها و برنامه­ ریزی عملیاتی برای ارایه راه حل­ های نوآورانه و عملیاتی" در تعامل و هماهنگی با معاونت امور تعاون با بهره­ مندی از ظرفیت فعالان زیست­ بوم نوآوری کشور و همکاری تمامی ارکان بخش تعاون به ویژه بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت­ سرمایه­ گذاری تعاون، مدیران ستادی و استانی معاونت امور تعاون موفق و سربلند باشید .

از درگاه خداوند منان، توفیق روز­افزون جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخش مردم نهاد تعاونی را مسالت دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته کار و کارگر گفت: تعاونی‌های زنان تعاونی‌های هستند که حداقل ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷ هزار و ۱۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ نفر بالغ بر ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی گفت: تعاونی‌های زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی، فرش دستباف، صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و کشاورزی فعالیت دارند.

ویس کرمی تأکید کرد: در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که از رشد بیش از ۲۲ درصدی نسبت به مدت دوره مشابه قبل برخوردار است.

وی با تاکید بر تقویت تعاونی های زنان در سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سایر دستگاه‌ها نیز همکاری مطلوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی خواهد شد.

کد خبر 6092499

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند