Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:05:14 GMT

مربی جدید شهر خودرو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۰۱۱۲

مربی جدید شهر خودرو مشخص شد

مهدی رحمتی از دیروز تمرینات بدنسازی خودرا به طور جدی آغاز کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس هماهنگی های صورت گرفته بین او و حمیداوی مهدی رحمتی با شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر به چارچوب دروازه بر می گردد. هم چنین باشگاه شهر خودرو مربی جدید خود را تعیین کرده است که این مربی بعد ازبازی با نساجی به طور رسمی معرفی و کارش را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته مهدی رحمتی با حفظ سمت به چارچوب دروازه برمی گردد اما از آنجایی که مهدی رحمتی در جریان تمرین باید در چارچوب دروازه کار کند و در جریان بازی هم باید در درون دروازه به میدان برود عملا مربی جدید هدایت تیم شهر خودرو را برعهده خواهد گرفت. 

 

شهر خودرو در هفته های اخیر امتیازات حساسی را از دست داده و هم اکنون یکی از تیم های نیمه پایین جدول است. حمیدوای مالک باشگاه شهر خودرو از مهدی رحمتی به طور جدی حمایت کرده و اذعان داشته او تا هر زمانی که دوست داشته باشد می تواند در شهر خودرو بماند. شهر خودرو امروز در یک بازی حساس والبته 6 امتیازی میزبان نساجی است. این بازی در شرایطی برگزار می شود که نساجی مربی خود را تغییر داده و قرار است مجید جلالی تیم را هدایت کند. همان طور که اشاره شد مربی جدید شهر خودرو هم بعد از این بازی از سوی باشگاه معرفی می شود. او در هفته های اخیر یکی از سرمربیان لیگ برتر بود.

شهر خودرو سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سید مهدی رحمتی مهدی رحمتی مربی جدید شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود