Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مادر میانسال که اشتبا‌ها به جای آب نبات، مقداری مواد آتش‌زا را به داخل دهان خود انداخته بود دچار سوختگی شیمیایی شد. «لیزا بوثروید» ۴۸ ساله و اهل شهر راگبی در منطقه وارویک شِر انگلیس مدعی شد که این بسته مواد آتش زا را از قفس تنقلات فروشگاه زنجیره ای کوستکاتر خریداری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تصاویری از احمقانه ترین اشتباهات ممکن!

اما به گفته این زن زمانی که او مشتی از این آب نبات‌ها را به داخل دهان خود انداخت و شروع به گاز زدن آن کرد متوجه شد که اصلا طعمی شبیه به آب نبات ندارند. بنا به ادعای این زن این مواد آتش زا در داخل دهانش منفجر شد و لثه و لب وی دچار سوختگی شیمیایی شد. همچنین این اتفاق موجب شکستگی یکی از دندان‌های وی شد که برای مقابله با درد آن وی مجبور به مصرف مسکن‌های قوی شد.

لیزا گفت چند هفته احساس می‌کرد که دهانش آتش گرفته است و از شدت درد تقریبا قادر به خوردن و خوابیدن نبود. حدود یک ماه بعد درد وی آرام گرفت، اما او دنبال فرصتی بود تا دندانش را ترمیم کند.

لیزا که مادر یک فرزند است در این باره گفت: «من آن لحظه را به خاطر می‌آورم که مشتی آب نبات‌ را به داخل دهانم انداختم و بلافاصله احساس کردم در دهانم انفجاری رخ داده است. احساس سوختگی داشتم. من هنوز هم درد می‌کشم و متاسفانه یکی از دندان هایم را از دست دادم. بدتر از هر چیزی این بود که این بسته مواد آتش زا در میان قفسه تنقلات کودکان قرار داده شده بود. واقعا اگر یک کودک اشتباهی مشابه اشتباه من را انجام می‌داد چه اتفاقی می‌افتاد؟»

یک سخنگوی فروشگاه کوسکاتر که لیزا از آن خرید کرده بود در این باره گفت: «امنیت و سلامتی مشتریان، در اولویت است و ما واقعا از شنیدن چنین اتفاقی نگران شدیم. با مسئول این فروشگاه زنجیره‌ای تماس گرفتیم و او به ما اطمینان داد که این مواد آتش زا از فروشگاه جمع آوری شده است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنقلات اشتباه عجیب ترقه بازی اخبار حوادث مواد آتش زا آب نبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمستان پیاز سبز بخورید!

مصرف سبزیجات به طور کلی دارای فواید غیر قابل اجتناب بسیاری برای سلامتی است، از جمله پیاز سبز که گنجینه ای از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن به خصوص در فصل زمستان است، وقتی پیاز سبز در رژیم غذایی گنجانده شود چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

- تقویت سیستم ایمنی بدن

پیاز سبز یا همان پیازچه حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از بدن در برابر بیماری های مرتبط با زمستان مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند.

- تقویت دستگاه گوارش

از آنجایی که پیاز سبز حاوی درصد بالایی از فیبر است، آن را به گزینه غذایی عالی برای افرادی که از سوء هاضمه و مشکلات گوارشی رنج می برند تبدیل می کند، بنابراین باید به طور مداوم آن را مصرف کنید.

- رهایی از اضافه وزن

پیاز سبز کالری کمی دارد، بنابراین خوردن آن هنگام پیروی از یک رژیم غذایی با هدف رهایی از وزن اضافی گزینه بسیار خوبی است و از شما در برابر چاقی و افزایش وزن محافظت می کند.

- آنتی باکتریال

پیاز سبز حاوی عوامل ضد باکتریایی است؛ بنابراین خوردن آن در فصل زمستان احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزای مرتبط با این فصل را کاهش می دهد.

- تنظیم سطح قند خون

بسیاری از مطالعات پزشکی تأیید کرده‌اند که خوردن پیاز سبز به کاهش احتمال افزایش قند خون کمک می‌کند و این آن را به انتخابی عالی برای دیابتی‌ها تبدیل می‌کند، زیرا برای تنظیم سطح قند خون مفید است.

* مجله سلامتی

دیگر خبرها

  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو