Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:15:55 GMT

موزه صید و صیادی در گیلان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۰۳۰۵

موزه صید و صیادی در گیلان افتتاح می‌شود

تفاهم‌نامه ایجاد موزه صید و صیادی شمال کشور در شهر پره‌سر توسط مسعود حلاج‌پور و شهرام شهابی به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ تفاهم‌نامه ایجاد موزه‌ صید و صیادی در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری پره‌سر توسط مسعود حلاج‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و شهرام شهابی شهردار پره‌سر به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود حلاج‌پور با اعلام این خبر گفت: موزه‌های تخصصی از اصلی‌ترین درگاه‌های ارتباطی بین نسل‌های مختلف است و در راستای اشاعه فرهنگ بومی نواحی و مناطق گیلان  موزه تخصصی صید و صیادی با مشارکت شهرداری پره‌سر افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با بیان اینکه این دومین موزه در شهرستان رضوانشهر است که تفاهم‌نامه ایجاد آن در سال جاری به امضاء رسیده است گفت: موزه عشایر رضوانشهر نیز با مشارکت فرمانداری شهرستان رضوانشهر در حال آماده‌سازی است و اشیاء موزه نیز جمع‌آوری شده است

مسعود حلاج‌پور گفت: امروز نیز در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط این اداره‌کل و با همکاری شهرداری پره‌سر تفاهم‌نامه ایجاد موزه صید و صیادی شمال کشور به امضاء رسید که امیدواریم قدم بزرگی در انتقال فرهنگ و هنر صید و صیادی که از دیرباز پیشه‌ی مردم این خطه بوده است باشد.

او با تشکر از تلاش های مهندس شهابی در انقعاد تفاهم‌نامه ایجاد موزه صید و صیادی شمال کشور در شهر پره‌سر اظهار کرد با همکاری سایر شهرداری‌های استان با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، گام های موثری در انتقال فرهنگ غنی استان به نسل‌های بعدی برداشته شود.

شهابی نیز با تشکر از زحمات مدیرکل و مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در انعقاد این تفاهم نامه گفت: «با توجه به سبقه تاریخی ماهی‌گیری در شهر پره‌سر و برنامه‌های شهرداری پره‌سر در برندآفرینی شهری، تهیه‌ی المان‌های شهری و ایجاد موزه‌ها که نقش بزرگی در انتقال مفاهیم فرهنگی دارد با تعامل مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان امروز تفاهم‌نامه ایجاد موزه صید و صیادی شمال کشور در شهر پره سر به امضا رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گیلان شمال کشور میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گردشگری و صنایع دستی گیلان کل میراث فرهنگی شهرداری پره سر مسعود حلاج پور امضاء رسید شهر پره سر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • نکوداشت کاشف السلطنه فردا در لاهیجان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام