Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: امروز در ۱۳۹۹ شمسی دوران یک مستبد دیگر سپری شده و حکومت نحس ترامپ رو پایان است؛ کسی که در تمام چهار سال جز ظلم، فساد و مشکلات برای مردم خود و مردم جهان ثمر دیگری نداشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: اول بهمن‌ماه یادآور روزهایی است که مردم در زمستان سال 1357 رایحه بهاری را احساس و لمس می‌کردند و بعد از 16 سال مبارزه و استقامت، به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: سالی که انقلاب به پیروزی رسید، سال 1399 هجری قمری بود و امروز هم سال 1399 هجری شمسی است ولی این تقارن وجود دارد و آن‌سال پیروزی در برابر استعمار و استبداد رخ داد و امسال هم ان‌شالله پیروزی در برابر فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی با ایستادگیِ مردم خواهد بود. باید شکرگزار خداوند باشیم که در سال 1399 قمری دوران یک ظالم و مستبد تمام و سرنگون شد و امروز هم در 1399 شمسی دوران یک مستبد دیگر سپری شده و امروز حکومت نحس او رو پایان است؛ کسی که در تمام چهار سال جز ظلم، فساد و مشکلات برای مردم خود و مردم جهان ثمر دیگری نداشت.

روحانی:‌ اولین محموله واکسن کرونا هفته‌های آتی وارد کشور می‌شود/عملیات واکسیناسیون مطابق جدول انجام می‌شودروحانی: شورای‌عالی بورس برای صیانت از حقوق سرمایه‌گذاران تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کندربیعی: دولت بایدن نباید میراث ترامپ را به صورت گزینشی جبران کند/هیچ پیامی از آمریکا دریافت نکردیم

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم رئیس جمهور جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE

پس از پایان پخش زنده اسمکدان امروز (8 اردیبهشت) سی ام پانک پرومویی برای حاضرین در ورزشگاه اجرا کرد.

اگرچه سی ام پانک اکنون به دلیل مصدومیت از صحنه مسابقات به دور است، اما نام او در فهرست شب دوم درفت امسال به چشم می‌خورد. " صدای بی صدایان" همچنان درگیر یک استوری‌لاین با درو مک اینتایری است که با مصدوم کردن او در بازی رویال رامبل داغ مین ایونت رسلمنیا را بر دلش گذاشت. هر چند که "بهترین در جهان" در ادامه دو مرتبه باعث شد تا دست جنگجوی اسکاتلندی نیز از کمربند سنگین وزن جهان کوتاه بماند تا به این ترتیب انتقام مصدومیت خود را گرفته باشد.

طرفداری | بعد از پایان اپیزود این هفته از شوی فرایدی نایت اسمکدان، سی ام پانک به استیج رفت و کمی برای هوادران حاضر در ورزشگاه صحبت کرد. او با ارائه جزئیاتی از ریکاوری مصدومیت خود قول داد که اگرچه هنوز در آمادگی 100% قرار ندارد، اما به زودی به صحنه مسابقات برخواهد گشت. جالب است بدانید که حرف‌های سی ام پانک با ورود چد گیبل به صحنه نیمه تمام ماند.

همچنین، سی ام پانک دقایقی پس از پایان شو عکسی در اینستاگرام از بازی کودی رودز و کارملو هیز به اشتراک گذاشت که حاکی از حضور او در میان جمعیت در حین برگزاری این مسابقه بود. او در توضیحات این عکس نوشت که دوست دارد انرژی جمعیت را احساس کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت