Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه کبیریان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به حضور تیم جم به عنوان نماینده بسکتبال بانوان استان در مسابقات لیگ دسته یک کشور افزود: فدراسیون بسکتبال برای میزبانی این مسابقات شرایط ویژه‌ای را بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام کرده است که در حال حاضر به دلیل فراهم نبودن چنین شرایطی در شهرکرد، امکان استفاده از امتیاز میزبانی برای نماینده استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود چهار رختکن در سالن ورزشی، ایجاد دالان ضدعفونی‌کننده و اجرای دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی  مبارزه با کرونا در هنگام برگزاری مسابقات را از جمله شرایط فدراسیون برای واگذاری امتیاز میزبانی به تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ عنوان.

کبیریان تصریح کرد: هم‌اکنون در استان، سالن بسکتبال متناسب با شرایط تعیین‌شده وجود ندارد و هزینه‌های بالای اجرای دستورالعمل‌ها نیز موجب شد تا تیم جم شهرکرد از امتیاز میزبانی صرف‌نظر کند.

کبیریان یادآور شد: در صورتی‌که وضعیت شیوع کرونا در کشور اجازه بازنگری در دستورالعمل‌ها را بدهد، برای استفاده بانوان بسکتبالیست استان از امتیاز میزبانی در مراحل بعدی مسابقات لیگ اقدام خواهد شد.

وی در ادامه نبود حامی مالی را مهمترین مشکل پیش روی نماینده بسکتبال بانوان استان در مسابقات لیگ دسته یک دانست و افزود: به ‌طور کلی حامیان مالی چندان تمایلی به سرمایه‌گذاری در تیم‌های ورزشی ندارند و این موضوع در چهارمحال و بختیاری که همواره با مشکل نبود حامی مالی روبه‌رو بوده است، نمود بیشتری دارد.

نایب رییس هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:تیم بسکتبال بانوان استان در مسابقات لیگ دسته یک سال گذشته تا یک قدمی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ نیز پیش رفت و امید می‌رود با جذب حمات‌های مالی و استفاده از ورزشکاران حرفه‌ای بتواند در رقابت‌های امسال نتیجه بهتری به دست آورد.

به گزارش ایرنا، تیم جم، نماینده بسکتبال استان تاکنون در مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور یک پیروزی و یک باخت را تجربه کرده است و از اول تا سوم بهمن در مرحله دوم این رقابت‌ها در تهران به مصاف حریفان می‌رود.

بر اساس برنامه مسابقات قرار بود، مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم جم شهرکرد در چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

برچسب‌ها بسکتبال زنان شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان شهرکرد بسکتبال بسکتبال زنان شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری معاونت توسعه ورزش بانوان اخبار کنکور مسابقات لیگ دسته یک چهارمحال و بختیاری بسکتبال بانوان امتیاز میزبانی دستورالعمل ها تیم جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد