Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی قوه مقننه شکایت کردند.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی قوه مقننه شکایت کردند.
متن شکایت نمایندگان از رئیس بنیاد شهید به شرح زیر است:
بنیاد شهید و ایثارگران به بهانه شیوع ویروس کرونا از وظیفه اصلی خود که رسیدگی به وضعیت سلامتی و معیشتی جانبازان و ایثارگران است سر باز می‌زند در شرایطی که جانبازان برای احقاق حقشان و تعیین درصد و بهره‌مندی از مزایا و تسیهلات دارویی نیازمند تشکیل فوری کمیسیون‌ها هستند ولی بنیاد شهید با برگزاری کمیسیون‌ها مخالفت می‌نماید و دلیل آن را اجرای پروتکل‌های ستاد پیشگیری از کرونا عنوان می‌نماید مشخص نیست:استنکاف از قانون با چه هدفی صورت می‌پذیرد؟
چرا بنیاد شهید برای حل این مشکل راهکاری ارائه نمی‌دهد؟
آیا به صورت مجازی امکان تشکیل کمیسیون وجود ندارد؟
به نظر می‌رسد که بنیاد شهید با وجود توانمندی‌های بسیار در زمینه‌های مختلف از تمام ظرفیت خود جهت حل مشکل جانبازان و ایثارگران استفاده نمی‌نماید و نسبت به ارائه خدمات به آنان بی‌تفاوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی جانبازان سال‌هاست در نوبت تشکیل کمیسیون هستند که این موضوع خلاف ماده قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران است. جانبازی که هر لحظه امکان شهادت او به لحاظ وخیم شدن وضعیت  جسمانی و درد و رنج ناشی از بیماری وجود دارد، چگونه سال‌ها او را منتظر تشکیل کمیسیون نگه می‌دارند در صورتی که باید مشکلات آنها به صورت اورژانسی حل شود. این گونه بی‌تفاوتی در بنیاد شهید که وارثان اصلی نظام و انقلاب تحت پوشش آن هستند قابل درک نیست. رسیدگی فوری به این مسئله مورد درخواست و انتظار است.
اسامی نمایندگان امضا کننده شکایت از رئیس بنیاد شهید به شرح ذیل است:
1-حسینعلی حاجی دلیگانی2-رضا آریان پور3-الهام آزاد4-موسی احمدی5-احسان ارکانی6-علی اکبر بسطامی7-حسین حق وردی8-علی خضریان9-فاطمه رحمانی10-حسن رزمیان مقدم11-یعقوب رضازاده12-علیرضا سلیمی13-اصغر سلیمی برچسب ها: رئیس بنیاد شهید

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس بنیاد شهید رئیس بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به مازندران ضمن ادای احترام به شهدای شهرستان بابل در گلزار شهدای معتمدی گفت: این ایام، سالروز شهدای مدافع حرم مازندرانی است که در دفاع از حرم اهل بیت نقش بسیار ویژه و جدی داشتند.

رئیس بنیاد شهید کشور در ادامه به افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان اشاره و بیان کرد: امسال در نظام پرداخت هزینه‌های حقوقی و معیشتی برای والدین شهدا و جانبازان رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم و منابع کافی برای تخصیص درمان ایثارگران اتفاق افتاد که حدود ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم پشتیبانی بیشتری از این عزیزان داشته باشیم.

وی عصر امروز با معلمان؛ نخبگان و فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه در سالن همایش مخابرات مازندران دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود