Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «مرزوق الغانم» رئیس پارلمان کویت در دیدار با «جبرئیل رجوب» دبیر کمیته مرکزی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (الفتح) بار دیگر بر موضع ثابت کشورش در حمایت از ملت فلسطین و حقوق ملی آن و پایان اشغال فلسطین طبق قوانین بین‌الملل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کویت هرگز جزء کشور‌هایی نخواهد بود که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام می‌کند.

الغانم در این دیدار بر حمایت کویت از تلاش‌های انجام شده در راستای تحقق وحدت و آشتی ملی فلسطینیان و پایان دادن به دودستگی و اختلاف‌های داخلی از طریق برگزاری انتخاباتی شفاف و آزاد تاکید کرد.

دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات فلسطین از جمله دستور «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی گفت‌وگو کردند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشتر اعلام کرده بود که در دیدار‌های رهبران این جنبش با مقامات قطری در دوحه، بر حفظ و حمایت از حقوق ملت فلسطین و اصول ملی آن تاکید شد و تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی فلسطین نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری فلسطین را اعلام کرد. طبق فرمان صادره از سوی محمود عباس، تاریخ انتخابات پارلمانی فلسطین ۲۲ مِی (۱ خردادماه) و انتخابات ریاست جمهوری ۳۱ ژوئیه (۹ مردادماه) تعیین شد. این انتخابات برای نخستین بار ظرف ۱۵ سال گذشته برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسئله فلسطین امیر کویت جنبش فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد

احمد داود اوغلو رئیس حزب آینده ترکیه سه شنبه شب با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در استانبول دیدار و درباره غزه گفت و کو کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دو طرف در این دیدار در مورد تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با جنگ علیه غزه، نسل‌کشی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و راه‌های کمک‌رسانی به ملت فلسطین گفت و گو کردند.

هنیه و اوغلو همچنین گفتگویی مفصل در مورد اوضاع جاری در کرانه باختری، قدس و مسجد الاقصی و وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی به ویژه در سایه تصمیمات جائرانه ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی داشتند.

در این دیدار تلاش‌های صورت گرفته برای آتش‌بس در غزه و نتیجه وساطت‌ها بررسی شد.

هنیه ضمن تقدیر از موضع رسمی و مردمی ترکیه در حمایت از فلسطین بر ضرورت ادامه تلاش‌ها در عرصه منطقه و جهان برای تحمیل شکستی سخت و تاریخی بر رژیم اشغالگر تاکید کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند