Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@05:43:48 GMT

جنجالی‌ترین طلاق‌ها در بین بازیگران مشهور

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۰۸۶۰

ساعت24-روابط زناشویی بازیگران هالیوود معمولا به مشکل می‌خورد و تعدادی از آن‌ها نیز جنجال‌های زیادی را برای این بازیگران در پی دارند.

در سال‌های اخیر در هالیوود طلاق‌های جنجالی صورت گرفته است. مواردی از آن‌ها به دادگاه کشیده شدند و برخی از آن‌ها نیز با اتهاماتی که دو بازیگر به یکدیگر زدند جنجال ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیس ریچاد و چارلی شین

دنیس ریچارد بازیگر فیلم «جنگاوران اخترناو» پس از ۴ سال زندگی مشترک با چارلی شین، در سال ۲۰۰۶ درخواست جدایی می‌دهد. آن‌ها دو فرزند داشتند و ریچارد مدعی می‌شود که شین پارانویا به همین دلیل نمی‌گذارد که بچه هایشان واکسینه شوند. شین نیز همسر خود را فحاشی متهم کرد. همچنین در آن زمان گفته می‌شود که چارلی شین به مواد مخدر اعتیاد دارد. به دلیل دادگاه‌هایی که برگزار شد جدایی این دو نفر مدت زیادی طول کشید.

امبر هرد و جانی دپ

زندگی مشترک جانی دپ و امبر هرد در چند سال گذشته جنجال‌های زیادی داشته و امسال نیز یک دادگاه با حضور آن‌ها برای بررسی شکایت جانی دپ از مجله انگلیسی سان برگزار شد. مدت‌ها پیش عکسی از سوی امبر هرد با یک کبودی روی صورتش منتشر شده بود که گفته شد جانی دپ عامل آن بوده است. بعد از آن هم مدارکی منتشر شد که هرد به دست جانی دپ را بریده است. این ماجراها تاکنون دامن جانی دپ را گرفته و او مجبور شد که از بازی در فیلم «جانوران شگفت انگیز» کناره گیری کند.

جنیفر آنیستون و برد پیت

پیت و آنیستون پنج سال بعد از آنکه ازدواج کردند از یکدیگر جدا شدند. در آن زمان شایعاتی نیز از خیانت دو طرف به یکدیگر منتشر شده بود و چند ماه بعد برد پیت در فیلم سینمایی «آقا و خانم اسمیت» با آنجلینا جولی آشنا شد. پیت با آنجلینا جولی ازدواج می‌کند، اما این رابطه نیز سرانجام به جدایی می‌انجامد.

تام کروز و کیتی هلمز

وقتی که هلمز درخواست جدایی را داده بود، این زوج پنج سال زندگی مشترک داشتند و حاصل آن هم یک دختر بود. این طلاق برای تام کروز بسیار غیر منتظره بود. این دو نفر خیلی زود از هم جدا شدند و در رسانه‌ها خبرساز نشدند. اما چیزیکه این جدایی را جنجالی کرد این بود که تام کروز به دلیل ادعای رسانه‌ای که گفته بود او دخترش را ترک کرده است شکایت کرد و این رسانه را ملزم به پرداخت ۵۰ میلیون دلار به دلیل این اتهام دانست.

مدونا و شان پن

فقط سه سال از ازدواج این زوج می‌گذشت که مدونا در سال ۱۹۸۹ درخواست طلاق می‌دهد. گفته می‌شد این دو نفر رابطه خشونت باری با هم داشته اند، اما مدونا در دادگاه تایید کرد با وجود آنکه شان پن خیلی زود و به شدت عصبانی می‌شده است، اما هرگز او را کتک نزده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آمار اعلامی سازمان ثبت احوال استان، در سال ۱۴۰۲ طلاق با کاهش ۲ درصدی نسبت به سال قبل از آن مواجه بوده و از ۵ هزار و ۳۱۰ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۵ هزار و ۲۰۵ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: افزایش طلاق در جامعه آسیب‌های دیگری از جمله فقر، بیکاری، اعتیاد و گسستگی خانواده و آسیب‌های ناشی از فرزندان طلاق را به همراه دارد.

وی گفت: با افتتاح ۱۷ مرکز مشاوره خانواده دادگستری استان در سال گذشته و توسعه کمی و کیفی این مراکز در کنار دادگاه‌های خانواده و برگزاری هدفمند کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های در معرض طلاق، شاهد کاهش ۲ درصدی طلاق در استان کردستان بوده‌ایم.

اسدی افزود: برنامه‌ریزی در جهت کاهشی کردن روند طلاق در استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌های متولی و با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از سال‌های گذشته آغاز شده است و تلاش برای کنترل هر چه بیشتر آمار طلاق ادامه دارد.

وی همچنین از بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد کلیه مراکز مشاوره پیش از طلاق در حوزه‌های قضائی این استان خبر داد و گفت: با ارجاع متقاضیان دعاوی خانواده به مراکز مشاوره برای دریافت خدمات مشاوره و مددکاری و تلاش در جهت افزایش حداکثری صلح و سازش در بین زوجین، این مراکز در جلوگیری از فروپاشی خانواده و تحکیم بنیان آن می‌توانند مهمترین نقش را داشته باشند.

اسدی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج با همکاری دستگاه‌های ذیربط خبر داد و تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص افزایش مهارت‌های ارتباطی تأثیر و نقش بسزایی در کاهش طلاق در سال گذشته داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با ادامه این رویکرد و همراهی و مشارکت بیش از پیش نهادهای متولی بتوانیم شاهد ادامه این روند کاهشی طلاق در سال‌های آینده باشیم.

کد خبر 6087473

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی