Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی در دیدار قائم مقام و مسئول امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، خیلی دیر آغاز شده اما همین که شروع شده جای امیدواری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس با فضاهای مختلف جامعه کم است و هنوز جای خالی، کار نکرده و راه نرفته زیادی وجود دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: باید طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر چه با واسطه و چه بی واسطه دنبال شود که انجام آن با واسطه و توسط مردم بسیار مطلوب است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مطالبه‌گری‌ها فارغ از بحث‌های جناحی و سیاسی انجام شود و در پایان، محصول آن مشخص باشد.

آیت الله محامی اظهار داشت: در صورتی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جواب می‌دهد که حالت پذیرش در جامعه وجود داشته باشد و مردم احساس مسئولیت کنند.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید امر به معروف و نهی از منکر فراگیر شود و افراد گمان نکنند که تنها در یک حوزه کوچک چنین وظیفه‌ای بر عهده دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای احیای این واجب فراموش شده باید یارگیری داشته باشیم زیرا که وضعیت کنونی فاصله زیادی از وضعیت مطلوب دارد.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن از امر به معروف و نهی از منکر به معنای فاصله گرفتن از مجموعه معارف اسلامی است.

آیت الله محامی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر وسیله و ابزار اقامه سایر فرایض الهی است که در صورت فراموشی، سایر فرایض هم فراموش می‌شود.

حجت الاسلام روح الله میرزایی قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز به بیان گزارشی از آخرین فعالیت‌های این مجموعه در سطح کشور پرداخت و گفت: یکی از کارهای شاخص در حوزه آموزش، تدوین سرفصل‌ها و سیاست‌های اصلی و راهبردی و همچنین راه‌اندازی پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

کد خبر 5126350

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امر به معروف ونهی از منکر ویروس کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه گرگان عکس استانها شهرستان کرج بوشهر شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ جواد رفیعی گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل توجهی فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان در ادامه اجرای ماموریت موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان افزود: ماموران در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف ۲۶ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه کامیون تانکردار، مقدار ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
وی افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده، ۲۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است