Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، امروز تمامی نگاه ها به خروج  ترامپ از کاخ سفید دوخته شده  است  رسانه های غربی میراث به جای مانده از وی را کشوری دو پاره با هرج و مرج و نا امنی می دانند.

شبکه خبری سی ان ان دراین باره گزارش داد: دونالد ترامپ در زمان تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا رسانه ها و خبرنگاران را دشمن مردم آمریکا خواند وی این روند را در بسیاری  از موارد دیگر بسط داد، بواقع وی بذر خصومت را در ذهن و دل آمریکایی ها کاشت، که نمونه آن حمله ۱۷ دی هواداران ترامپ به کنگره آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه آمریکایی در ادامه افزود: بیم آن می رود که این خصومت ورزی همچون سرطانی تمام آمریکا را فرا گیرد و کشوری که با عملکرد ترامپ دوپاره شده است در وضعیتی خطرناک تر قرار بگیرد.

ترامپ به دنبال تشکیل حزب جدید میهن پرستان 

اکنون دونالد ترامپ با چنین سابقه که قرار است امروز کاخ سفید را ترک کند و به گفته کارشناسان لطمه سختی به حزب  جمهوریخواه وارد کرده است،  درصدد ایجاد حزبی جدید تحت نام «میهن پرستان» است.

ترامپ درحالی قصد جدا شدن از حزب جمهوریخواه و ایجاد حزبی جدید دارد که اینده سیاسی وی در هاله ای از ابهام قرار دارد، چراکه دومین استیضاح این بار در وضعیتی که متفاوت یعنی خارج از کاخ سفید انتظار وی را می کشد.

شبکه خبری سی ان ان دراین باره گزارش  داد: سخنان ضد و نقیضی از سوی مقامات ارشد کاخ سفید و مشاوران ترامپ دراین زمینه شنیده می شود، اما با توجه به افت شدید میزان محبوبیت وی که در تاریخ ریاست جمهوری آمریکا سابقه ندارد، وی قادر به انجام این کار نخواهد بود.

سی ان ان در ادامه نوشت: هنوز مشخص نیست تا چه اندازه ترامپ در تاسیس حزب جدید خود مصمم باشد، اما وی به هواداران خود که بالغ بر ۷۴ میلیون رای دهنده آمریکایی می شوند وعده داد که «جنبش» وی ادامه خواهد یافت.

ترامپ قرار است بامداد روز چهارشنبه به وقت واشنگتن دی. سی کاخ سفید را به مقصد ایالت فلوریدا با هواپیمای «ایرفرس-۱» ترک کند، این درحالی بود که جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا ناگزیر شد برای سفر به واشنگتن با یک فروند هواپیمای خصوصی پرواز کند.

مراسم سوگند ریاست جمهوری ظهر روز چهارشنبه به وقت پایتخت آمریکا به عمل برگزار خواهد شد و جو بایدن با کوهی از بحران های داخلی و بین المللی به جای مانده از ریاست جمهوری ترامپ مواجه است.

**۱۳۰۲**

برچسب‌ها شبکه سی ان ان ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه سی ان ان ایالات متحده آمریکا جو بایدن شبکه سی ان ان ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور ریاست جمهوری کاخ سفید سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید