Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که برق برخی چراغ‌های خیابان‌های اصلی و معابر شهر اراک شب‌ها خاموش است و این موضوع مشکلاتی را برای مردم اراک به وجود آورد و حتی صدای اعتراض دادستان راهم بلند کرد.

دادستان اراک در این باره گفت: خاموشی برق بسیاری از خیابان‌های اصلی شهر اراک و از طرفی ناهمواری‌ها و چاله‌ها در برخی خیابان‌ها موجب بروز حوادث و تصادفات در شهر اراک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع آسیب‌هایی به شهروندان وارد کرده است و از طرفی موجب برخی ناامنی‌ها و مزاحمت‌ها از سوی اراذل و اوباش می‌شود که در این موارد پرونده‌هایی هم تشکیل شده است.

عباس قاسمی اضافه کرد: علاوه بر تکلیف نهادهای متولی، دستگاه قضایی هم بدون مسامحه به وظیفه پیگیری و برخورد با تضییع کنندگان حقوق مردم عمل خواهد نمود. این مساله با توجه به فعالیت حداکثر توان نیروگاه شازند زیبنده و پسندیده شهر اراک نیست. در صورتی که حداکثر همکاری با نهادهای مذکور شده است. هرچند ماینرهای مجاز و غیر مجاز در کشور در مصرف برق نقش موثری دارند و مردم و متولیان باید برای شناسایی و معرفی این ماینرها کمک کنند.

کد خبر 580235 برچسب‌ها استان مرکزی دادستانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی دادستانی خیابان ها شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال خاموشی نداریم

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.

همایون حائری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش بینی برای خاموشی‌ها نداریم.  

حائری ادامه داد: انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص میزان ناترازی برق در کشور، اظهار کرد: ۲۰ هزار مگاپات ناترازی برق که اعلام شده صحت ندارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: نمی توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.

ناترازی برق به حدود ۱۱ هزار مگاوات می رسد

به تازگی مصطفی رجبی مشهدی - مدیرعامل توانیر - درباره رقم ناترازی برق در تابستان سال جاری گفت: اگر مشارکت مردم نباشد ناترازی زیاد است؛ اما پیش بینی ما این است با پویش با انرژی و مشارکت مردم ناترازی به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود ۱۴ هزار مگاوات بود پیش بینی این است؛ امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات برسیم.

تعریف ۱۸۰ برنامه و شروع پویش با انرژی برای گذر از تابستان احتمال خاموشی در کشور را کمرنگ کرده است، اما انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را در این بخش داشته باشند تا تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • صدور ششمین هشدار هواشناسی سطح زرد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند