Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر حسین جمشیدی عنوان کرد: با پیگیری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور موضوع بازسازی ناوگان اتوبوسرانی فارس در دستور کار قرار گرفته است.

او با عنوان اینکه تفاهمنامه بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی شهرداری شیراز ومرودشت با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و صندوق کارآفرینی امید به امضا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی اظهار داشت: به دنبال اجرایی شدن این تفاهم نامه بخشی از اتوبوس‌های شهری فعال در شیراز و ۴ شهرستان استان بازسازی شده و وارد چرخه حمل و نقل عمومی میشوند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی هر دستگاه اتوبوس شهری را معادل ۲۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله در نظر گرفته شده است.

جمشیدی سهم استان فارس از اجرای طرح بازسازی ناوگان اتوبوسرانی کشور را ۲۵۰ دستگاه اتوبوس اعلام کرد و گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی اساسی این تعداد اتوبوس شهری رقمی معادل ۶۰ میلیارد تومان است.

او تعداد اتوبوس‌های شهری فعال در چرخه حمل و نقل عمومی استان فارس را ۹۰۰ دستگاه اعلام و عنوان کرد: با بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی استان حدود یک چهارم از اتوبوس‌های ناوگان بازسازی و تجهیز می‌شوند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس مدل تامین مالی بازسازی ناوگان اتوبوسرانی را از طریق تسهیلات از منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه اعلام و عنوان کرد: بر اساس طرح مشترک سازمان برنامه و بودجه، صندوق کارآفرینی امید و سازمان شهرداری‌ها مقرر شده است وجوه این اقدام در قالب وام کم بهره در اختیار شهرداری‌ها و بخش خصوصی اتوبوسرانی‌ها قرار گیرد.

جمشیدی عنوان کرد: تسهیلات مذکور تا پایان سال مالی در اختیار شهرداری شیراز و سایر شهر‌های استان قرار خواهد گرفت.

او بیان کرد: با این اقدام ناوگان فعال اتوبوسرانی استان فارس شرایط بسیار بهتری از شرایط موجود را تجربه خواهد کرد؛ ضمن اینکه با توجه به شرایط تحریمی موجود و فرسوده بودن ناوگان اتوبوسرانی در همه کلانشهر‌ها اقدام مذکور اقدامی اثربخش و بسیار مهم در راستای تقویت چرخه حمل و نقل عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخصیص بودجه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی استانداری فارس بازسازی ناوگان اتوبوسرانی نظر گرفته شده برای بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد