Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید روستا آزاد امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم توانمند سازی و تقویت نیروهای تبلیغی و فرهنگی موجود و مقیم در لرستان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمادگی دارد بر حسب نیازهای موجود، اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای این نیروها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسته به نیاز استان در حوزه‌های مختلف خطابه، تربیت مربی کودک و نوجوان و… دوره آموزشی برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: ما آماده برگزاری این دوره‌ها هستیم و تنها باید زمینه‌های آن در استان فراهم شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا برخی جلسات به صورت مجازی هم می‌تواند برگزار شود، افزود: در بحث دوره‌های مشاوره و روانشناسی دو مدل می‌توان عمل کرد، یکی اینکه یکسری دوره‌ها داریم تحت عنوان مربی و مبلغ خانواده که خصوصاً در بحث فن حل تعارضات خانوادگی و مهارت‌های زندگی آموزش داده می‌شود.

حجت الاسلام روستا آزاد یادآور شد: این دوره ۱۵۰ تا ۲۰۰ ساعت دوره آموزشی است و در نهایت نیروهای آموزش یافته در مدارس و مجامع مختلف با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه به کار گرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدل دیگر، کسب مجوز سطح سه تخصصی از قم است که رشته مشاوره اسلامی هم در حوزه خواهران و هم در حوزه برادران وجود دارد، تصریح کرد: به هر روی ما آمادگی برگزاری این دوره‌ها را داریم و بر حسب درخواست استان اقدام می‌کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: در بحث آموزش فضلا و طلبه‌هایی که در قم مقیم هستند نیز متناسب با نیازهای موجود اقدام خواهیم کرد و آماده هستیم.

کد خبر 5126338

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خرم آباد ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها گرگان بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان