Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@16:20:33 GMT

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۳۸۴

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده می‌کنند.

اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که اولین خبرها از ورود کرونا به کشور به گوش رسید، نگرانی و ترس بر تمام دنیا غلبه کرده بود و به علت ناشناخته بودن این ویروس راه‌های جلوگیری و انتقال هنوز مشخص نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مرور داده‌های علمی بیشتری به دست آمد که از تاثیر زدن ماسک بر کاهش انتقال ویروس خبر می‌داد. پس از تایید سازمان بهداشت جهانی در مورد اثر مثبت استفاده از ماسک، اسنپ به کاربران راننده ناوگان خود توصیه کرد که از ماسک استفاده کنند. از آنجایی‌که کاربران راننده با افراد بیشتری در تماس بودن اسنپ تلاش کرد تا بهترین شیوه را برای حفظ سلامت کاربران خود به کار ببندد. به این ترتیب اسنپ جزو پیشگامان استفاده از ماسک در کسب‌وکارها شناخته شد. پس از آن با الزامی کردن استفاده از ماسک در تمام سفرها، اسنپ نظارت بر کیفیت بهداشت سفرها را افزایش داد و تغییراتی را هم در اپلیکیشن به وجود آورد تا کاربران مانند همیشه بازرسان کنترل کیفی سفرها باشند. در نمودار زیر می‌توانید میزان استفاده از ماسک را در بین کاربران راننده و مسافر اسنپ از ۷ ماه پیش تاکنون مشاهده کنید.

همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید از ۷ ماه پیش تاکنون تغییرات محسوسی در میزان استفاده از ماسک در بین کاربران راننده و مسافر ایجاد شده است. روابط عمومی اسنپ با اشاره به آمار استفاده از ماسک می‌گوید: «خوشبختانه امروز می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که بیش از ۹۸ درصد کاربران راننده و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر ایران در سفرهای اسنپی خود از ماسک استفاده می‌کنند. دستیابی به این آمار اگرچه در ابتدا چندان ساده‌ نبود اما با مشارکت تک تک کاربران  توانستیم ناوگانی ایمن و سفرهای باکیفیتی را برایتان فراهم کنیم. به تمامی کاربران راننده و مسافری که به سلامت خود و اطرافیان‌شان اهمیت می‌دهند، خسته نباشید می‌گوییم و سپاسگزار همراهی‌شان هستیم.»

بر اساس تحقیقات واحد «استراتژی و تحقیقات بازار» اسنپ در ماه گذشته در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اهواز و مازندران  تقریبا ۱۰۰ درصد کاربران راننده اسنپ از ماسک استفاده کرده‌اند. همچنین بیشترین میزان استفاده از ماسک توسط کاربران مسافر در شهرهای تهران، یزد، بیرجند و کمترین میزان مربوط به شهرهای قم و گیلان است. اسنپ تلاش دارد تا با استفاده از تمامی کانال‌های اطلاع‌رسانی خود و کنترل کیفیت بهداشت در جهت افزایش سلامت کاربران خود گام بردارد.  

کاربران راننده در خط مقدم مبارزه با کرونا

روابط عمومی اسنپ با اشاره به اینکه یکی از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا، کاربران راننده و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل هستند، می‌گوید: «امیدواریم در برنامه‌ی واکسیناسیون سراسری کشور، کاربران راننده در زمره‌ی گروه‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی اسنپ ماسک میزان استفاده از ماسک استفاده از ماسک کاربران راننده ماسک استفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟

یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سیلیکون ولی در حال بررسی سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلاری روی استارتاپ هوش مصنوعی xAI ایلان ماسک و چت‌بات گراک است.

به‌گزارش The Information، ایلان ماسک در حال نزدیک‌شدن به معامله‌ی اولیه با سرمایه‌گذاران بالقوه ازجمله Sequoia Capital است که در سال ۲۰۲۲ در ایکس (توییتر سابق) ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود.

منابع داخلی مشخص نکردند که Sequoia قصد دارد چه مقدار سرمایه اختصاص دهد یا چه شرکت‌های دیگری ممکن است در جمع‌آوری سرمایه شرکت کنند؛ اما فایننشال تایمز و بلومبرگ تأیید کردند که Sequoia قصد دارد در این معامله شرکت کند. ماسک پیشنهاد کرده است که شرکت‌ها قبل از شروع سرمایه‌گذاری رقبا وارد دور اول جذب سرمایه شوند.

بلومبرگ خاطرنشان کرد که این سرمایه ارزش شرکت را به ۱۸ میلیارد دلار می‌رساند که فاصله‌ی چندانی با ارزش‌گذاری آنتروپیک ندارد. آنتروپیک، یکی دیگر از رقبای OpenAI است که اعضای سابق این شرکت آن را تأسیس کرده‌اند و در اوایل سال ۲۰۲۴، سومین مرحله‌ی جذب سرمایه را با ارزشی حدود ۱۸٫۴ میلیارد دلار افزایش داد.

با اینکه استارتاپ هوش مصنوعی ماسک هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است، به‌نظر می‌رسد صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر از چشم‌انداز بازدهی کلان این شرکت حمایت می‌کنند و مانند بسیاری از شرکت‌ها بر موج عظیم هوش مصنوعی سوار می‌شوند.

استارتاپ هوش مصنوعی xAI اوایل مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۳) چت‌بات گراک را به مدل زبانی Grok-۱.۵ به‌روزرسانی کرد. این چت‌بات که نسخه‌ی پیشرفته‌تر گراک است، به‌عنوان رقیبی برای ChatGPT شرکت OpenAI معرفی شد و در‌اختیار کاربران نسخه‌ی پریمیوم شبکه‌ی اجتماعی ایکس قرار گرفت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل