Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:21:08 GMT

تلاش پزشکان روستوک برای رساندن ستاره ایرانی‌

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۴۷۸

تلاش پزشکان روستوک برای رساندن ستاره ایرانی‌

به گزارش خبرگزاری فارس، بهنام یخچالی، گارد راس ایرانی تیم بسکتبال روستوک که در بازی هفته گذشته از ناحیه مچ پای چپ آسیب دیده بود، این روزها در بیمارستانی در شهر روستوک مشغول فیزیوتراپی است.

پزشکان تیم روستوک در تلاش هستند تا یخچالی هرچه زودتر آماده مسابقه شود. این تیم که صدرنشین فعلی لیگ است روز 12 بهمن یک مسابقه حساس با برمنفهافن، تیم پنجم جدول برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یخچالی در این فصل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان روستوک محسوب می‌شود و نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن مرحله رفت مسابقات نیز شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکان پزشکی بسکتبال بهنام یخچالی ستاره ایرانی لیگ بسکتبال آلمان تیم بسکتبال روستوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس

شاگردان ژاوی نمایش هماهنگ و خوبی برابر والنسیا ارائه کردند

طرفداری | شب گذشته و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، بارسلونا با نتیجه ۲-۴ والنسیا را شکست داد و به رتبه دوم جدول بازگشت.

بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره!

گل نخست آبی و اناری پوشان در این دیدار، توسط فرمین لوپز و در دقیقه ۲۲ به ثمر رسید. بر اساس داده‌های آماری، بازیکنان بارسلونا تا پیش از رساندن توپ به فرمین، ۲۴ پاس متوالی بین یکدیگر رد و بدل کردند.

24 پاس متوالی تا پیش از گل فرمین لوپز

آخرین باری که بازیکنان بارسلونا، این تعداد پاس یا بیشتر را تا پیش از به ثمر رساندن یک گل لالیگایی ثبت کرده بودند، به فوریه ۲۰۲۱ و تقابل با آلاوز بازمی‌گردد. در آن مسابقه، گل ترینکائو به حریف پس از ۳۵ پاس متوالی به ثمر رسید.

گل فرمین لوپز به والنسیا  

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!