Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:12:23 GMT

امنیت را باید با تامین نیازها حفظ کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۵۰۴

امنیت را باید با تامین نیازها حفظ کرد

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه امنیت را نمی‌شود با پول خرید یا حفظ کرد، گفت: تمام تلاش مان بر این است که با تأمین نیازها، به حفظ و ارتقاء این امنیت کمک کنیم.

حمید ملانوری، سه شنبه گذشته 30 دی در جلسه دیدار امیر آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش و هیئت همراه اظهار کرد: امنیت حاکم بر منطقه، حاصل تلاش نیروهایی است که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خراسان‌جنوبی با بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان، جزء امن ترین استان‌های کشور است.

استاندار خراسان‌ جنوبی ضمن تقدیر از نیروهای جان برکف امنیتی، انتظامی، ارتش و مرزبانی در حفظ امنیت استان، تصریح کرد: این افراد با وجود امکانات بسیار کمی که در اختیار دارند، مقتدرانه ایستاده‌اند تا امنیت استان و کشور حفظ شود.

ملانوری با تأکید بر اینکه امنیت را نمی‌شود با پول خرید یا حفظ کرد، گفت: تمام تلاش مان بر این است که با تأمین نیازها، به حفظ و ارتقاء این امنیت کمک کنیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای بهره‌برداری از منابع و ذخایر استان اشاره کرد و گفت: پیش نیاز تحقق همه برنامه‌ها، وجود امنیت است که اگر نباشد، هیچ کدام از طرح‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

امیر آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز با تشریح برنامه‌های سفرش به خراسان‌جنوبی، از شرایط مطلوب استان به لحاظ امنیت گفت.

وی با اشاره به اقدامات ارتش در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف استان، از طرح‌های در دست ساخت در شهرستان‌های نهبندان و قاینات گفت.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش به برخی کاستی‌های موجود اشاره کرد و برای رفع آنها در راستای ارتقاء شرایط موجود، درخواست‌هایی ارائه کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امنيت منطقه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر اینکه فرماندهی فراجا از سید حسین حسینی شکایت کرده و این گلر به همین دلیل امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته، مطرح شده بود که این موضوع رد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای به شرح زیر نوشته است:

«گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پليس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورانِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس