Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شیبک روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این داور ووشوکار سیستان و بلوچستان با ۲۲ سال سابقه فعالیت در ووشو دارای مدرک داوری بین المللی درجه a است.

وی منتخب زنان ووشوکار ایران و مربیگری چندین دوره تیم ملی را از جمله موفقیت‌های این بانوی ووشوکار سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: عباسی تنها داور بین المللی ووشو استان برای قضاوت در این لیگ به عنوان هیات ژوری از سوی فدراسیون ووشو ایران دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دارو سیستان و بلوچستان همه ساله در مهمترین و حساس‌ترین رقابت‌ها به قضاوت می‌پردازد و جزو نوابغ ورزشی استان است که در این لیگ حضور دارد.

شیبک گفت: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های استان بیش‌از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

به گزارش ایرنا هم‌اینک بیش‌از ۴۶هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ووشو زاهدان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ووشو زاهدان سیستان و بلوچستان ووشو زاهدان بانوان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏