Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:31:32 GMT

کشف بیش از 100هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میناب

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۷۹۷

کشف بیش از 100هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت بوسیله مشک‌های پلاستیکی از خور بندزرک مطلع و رسیدگی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با همکاری دریابانی شهرستان به محل مورد نظر اعزام که قاچاقچیان به محض رویت ماموران اقدام به پاره نمودن مشک‌های پلاستیکی کرده و به سرعت از محل متواری شدند که با سرعت عمل ماموران  71 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در ادامه این طرح مأموران یگان امداد شهرستان نیز حین گشت‌زنی در سطح شهر میناب یک دستگاه کامیون تانکردار را متوقف که در بازرسی از آن 32 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه درمجموع 103 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان 12میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

وی در پایان افزود: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میناب تحویل و در این رابطه کامیون توقیف، یک نفر دستگیر و پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

انهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان قاچاق کشف گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بازداشت سه نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

جوانمرد گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط پنج نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب