Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:05:48 GMT

حضور در انگلیس، پلن B آلابا برای آینده

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۸۵۰

حضور در انگلیس، پلن B آلابا برای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس، داوید آلابا روز گذشته سوژه رسانه های اسپانیایی و آلمانی بود. ابتدا روزنامه مارکا گزارش کرد مدافع اتریشی بایرن با رئال مادرید توافق کامل کرده است. پس از آن کیکر، در خبری تکمیلی از قول و قرار مدافع 28 ساله با کهکشانی ها گزارش داد.

اما این خبر ساعاتی بعد تکذیب شد زیرا پدر ستاره پرسابقه منکر توافق با کهکشانی ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع اسپانیایی نیز عنوان کردند آلابا در انتظار نتیجه انتخابات ریاست باشگاه بارسلوناست تا اگر امکانش مهیا باشد، به جای رئال، بازی در تیم رقیب مادریدی ها یعنی بارسلونا را برگزیند.

امروز نیز به نظر می رسد ملی پوش اتریشی مونیخی ها بازهم سوژه رسانه هاست. چرا که گزارش شد در این اوضاع و احوال، احتمال حضورش در تیم فصل آینده لیورپول انگلیس وجود دارد.

در این ارتباط «جیان لوکادی ماریتسیو»، روزنامه نگار معروف ایتالیا و خبره در امر نقل وانتقالات خبر داد بهترین پیشنهادی که تاکنون به آلابا در ماه ژانویه شده، مربوط به لیورپول بوده که مورد توجه فرمانده خط دفاع بایرن قرار نگرفته است.

دی ماریتسیو این نکته را هم عنوان کرد لیورپولی ها قبلا در تابستان وقتی که بحث حضور احتمالی آلابا در آنفیلد پیش آمد، عنوان کردند برای جذب چنین بازیکنی، شانس بسیار کمی وجود دارد زیرا گمان می کنند بیش از حد سن مدافع تیم آلمانی بالاست و قادر نیستند سرمایه گذاری بلندمدت روی او کنند.

از طرفی حتی از فیزیک این بازیکن ایراد گرفته و او را برای دفاع میانی تیم خود، کوتاه قامت دانستند اما حالا پنهانی برای به خدمت گرفتن او اقدام می کنند که مورد توجه بازیکن پرسابقه باواریایی ها قرار نگرفته است.

روزنامه نگار ایتالیایی معتقد است اولویت آلابا کماکان فوتبال اسپانیا و حضور در یکی از دو تیم رئال یا بارسلونا است.

به همین خاطر پین زاهوی، مدیر برنامه اش از حضور در فوتبال انگلیس یا حتی تیم پاری سن ژرمن فرانسه به عنوان «پلن B» نام برده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید انگلیس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • شمال یمن بمباران شد
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند