Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با یادآوری اینکه هر سه‌شنبه در شرکت راه‌آهن برنامه «سه شنبه‌های ریلی با طعم فناوری» به صورت زنده برگزار می‌شود، اظهار کرد: با همکاری کشورهای منطقه به زودی «سه شنبه های ریلی خاورمیانه» را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دهمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری، امروز سه‌شنبه ۹۹/۱۰/۳۰ با موضوعات، «نوآوری در بازسازی شولدر های آسیب دیده پابند پاندرول»، «ارتقای ایمنی در گذرگاه‌های همسطح کارگروه تخصصی بهره‌وری» و «فناوری تولید داخل توربو شارژر لکوموتیو» در مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مدیرعامل شرکت راه‌آهن بیان کرد: سامانه مدیریت استعدادها برای ارتقاء و تبدیل وضعیت و شناسایی استعدادها و شایسته گزینی است.

سعید رسولی بیان کرد: تا پایان سال تعداد محدودی مجوز تبدیل وضعیت از قرارداد شرکتی به کار معین اخذ می‌کنیم و با شناسایی افراد شایسته‌تر در این مرحله از کارکنان و همکاران شرکت‌های طرف قرارداد راه‌آهن به قرارداد معین تبدیل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان ۹۸ تعداد ۹۵۷ نفر قرارداد آن‌ها اصلاح و تجمیع شد.

وی بیان کرد: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در ۲۲ تیرماه امسال افتتاح شد، سال ۹۸ فهرست مسائل و مشکلات در این بخش بررسی و احصا و ۱۷۶ مسئله استخراج شد و موضوعات دسته‌بندی شد.

رسولی اضافه کرد: در این راستا سازمان ملی بهره‌وری ایران، شرکت راه‌آهن ایران را به عنوان یکی از سه دستگاه بهره‌ور معرفی کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مرکز جهادی پیشرفته راه‌آهن مسائل مهم را مشخص کرده‌ایم و امروز ۳۰ مسئله در دستور کار ما است و برای آن‌ها کارگروه تخصصی تشکیل شده است، در زمان کوتاه با هزینه کم و با نتایج ارزنده و کاربردی مشکلات رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه هر سه‌شنبه برنامه سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری به صورت زنده برگزار می‌کنیم، گفت: به زودی سه‌شنبه‌های ریلی خاورمیانه را برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: روز گذشته رئیس راه آهن آذربایجان از مرکز جهادی راه آهن بازدید و دعوت کرد همکاری مشترکی با آذربایجان در حوزه سه شنبه های ریلی داشته باشیم.

رسولی افزود: همچنین پیش از این هم با راه آهن های ترکیه و عراق سندی در این باره تهیه کردیم که در حال تنظیم است.

مدیرعامل شرکت راه آهن اضافه کرد: از امروز هم این موضوع را با راه‌آهن افغانستان در مراسم دوره آموزشی کارکنان راه آهن افغانستان آغاز می کنیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت راه و شهر سازی وزارت راه و شهرسازی راه آهن وزارت راه مدیرعامل شرکت راه آهن سه شنبه های ریلی مرکز جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی سفری دو روز به عربستان با شرکت در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض با شرکای منطقه‌ای خود درباره تحولات منطقه و آتش بس در غزه رایزنی کند.

وزارت خارجه آمریکا روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور در یک سفر دو روزه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قرار است وزیر امور خارجه آمریکا در سقر دو روزه قریب الوقوع به عربستان سعودی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با شرکت در نشستی با شرکای منطقه‌ای خود مسئله آتش بس در نوار غزه و مذاکرات بر سر آزادی اسرای اسرائیلی را از نزدیک رایزنی و بررسی کند.

پایگاه خبری النشره لبنان به نقل از خبرگزاری رویترز گزارش داد که در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که «سفر آتی بلینکن به ریاض بر سر ارائه تضمین‌هایی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تمرکز خواهد داشت.»

در این بیانیه تاکید شده است که «وزیر خارجه آمریکا در نشست ریاض درباره موضوعات اساسی منطقه از جمله تحولات منطقه و تلاش برای برقراری صلح و امنیت منطقه‌ای و تشکیل دولت مستقل فلسطینی با هدف تضمین امنیت اسرائیل با شرکای منطقه‌ای خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.»

به گزارش رویترز بلینکن قرار است روز یکشنبه با سفر به عربستان سعودی با وزیران شواری همکاری خلیج فارس و همچنین در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض دیدار و رایزنی کند.

گفتنی است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در ابتدای این هفته به عربستان سعودی، اردن و سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

کد خبر 6090416

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران