Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حامد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: رویکرد جدید این ستاد توجه بیش از پیش به این دو واجب الهی مغفول مانده و تبیین روش‌های جدید برای احیای آن در جامعه است.

وی افزود: از همین رو جدی ترین کار ما این است که به موضوع امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی نگاه کنیم و آن را برای مردم بازتعریف کنی و در این راستا با توجه به نقش رسانه، سامانه‌هایی نیز برای سامان دادن به معروف‌ها و منکر ترتیب داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور استان‌ها ودستگاه‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه هرزمان نامی از امر به معروف و نهی از منکر آورده می‌شود بحث عفاف و حجاب مطرح می‌شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های مختلفی دارد که اگر بتوانیم مطالبه گری را به درستی در جامعه تشریح کنیم تعداد زیادی از مردم به این فریضه الهی می‌پیوندند.

وی با اشاره به اینکه امروز ستاد با رویکرد جدید مطالبه گری وارد میدان امر به معروف و نهی از منکر شده است، بیان کرد: امر به معروف معطوف به یک حوزه نمی‌شود و حوزه‌های گوناگون دارد که مهمترین آن حوزه مسئولان جامعه است یعنی مردم باید بتوانند حتی مسئولین را در حوزه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر کنند.

ترکاشوند به تبیین ۱۶ عرصه تخصصی در زمینه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی اشاره کرد و افزود: ۱۶ عرصه تخصصی در زمینه اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تفریحات سالم و ورزش، اجتماعی، تعلیم و تربیت، حقوقی، فرهنگی، کارگری، مبارزه با مفاسد، هنر و رسانه، عفاف و حجاب، محیط زیست، مسؤولین، مهندسی و گردشگری است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با مدیریت خوب و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و با انگیزه انقلابی، جزو ۵ استان برتر کشور است.

کد خبر 5126412

منبع: مهر

کلیدواژه: امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان زاهدان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات گفت: این ستاد، شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه برق و مخابرات را در دستور کار خود قرار داده است تا با توجه به اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور که کدام فناوری ، نیاز به بازاریابی و تسهیل‌گری دارد، از این شرکت‌ها حمایت مادی و معنوی شود . سید محمد کرباسی در بازدید از یک شرکت دانش بنیان افزود : موضوع اصلی در معاونت علمی، توسعه فناوری‌ها در سطح علمی و اقتصادی در شرکت‌های دانش‌بنیان است؛ از این رو، تسهیل همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر‌های پیش‌رو از اولویت‌های ستاد محسوب می‌شود. وی گفت : در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حال رایزنی هستیم و یکی از پتانسیل‌های ستاد معرفی شرکت‌ها به نهاد‌های دولتی برای رفع موانع تولید و رفع چالش‌ها است. این شرکت دانش‌بنیان از سال ۱۳۹۵ با هدف توسعه محصولات استراتژیک در حوزه مخابرات آغاز به فعالیت کرد و هشت محصول دانش‌بنیان باسطح فناوری یک در کارنامه خود دارد و در دسته شرکت‌های فناور دانش‌بنیان قرار می گیرد. مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان نیز در این بازدید،  با بیان اینکه این مجموعه با حمایت جمعی از نخبگان توانسته است گام‌های مثبتی در راستای رفع نیاز‌های کلیدی کشور در برخی صنایع استراتژیک بردارد، گفت : تخصص این شرکت به طور خاص طراحی و تولید محصولات حوزه مخابراتی است. فاصله سنج‌های رادیویی، لینک‌های ارتباط داده و تقویت کننده‌ها نیز از دیگر تخصص‌های این شرکت محسوب می‌شود. حمیدرضا پوریعقوبی افزود : شناسایی درست مسائل استراتژیک صنایع، سرمایه‌گذاری و چندین سال تمرکز روی حل این مسائل باعث شده است علاوه بر محصولات تولید شده، انباشت کم‌نظیری از دانش فنی در این حوزه حاصل شود. در نتیجه فعالیت‌های ما در این شرکت، این ظرفیت‌های ایجاد شده به درستی به صنایع مربوطه متصل و زمینه همکاری‌های عمیق و سازنده‌ای را برای کشور فراهم آورده است. وی گفت : اهتمام جدی به مسئله ارتقاء، کیفیت تولید در تراز جهانی، رعایت استاندارد‌ها در بخش تولید، تأمین قطعات از منابع معتبر، صحت سنجی از قطعات در آزمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی و تعریف فرآیند‌های دقیق و کارآمد در کنترل کیفیت از مهمترین اقداماتی است که موجب ارتقاء محسوس کیفیت در تولیدات شرکت شده است. دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، همچنین از یک شرکت دانش‌بنیان دیگر که در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه فناوری اطلاعات، تولید نرم افزار، سخت افزار و شبکه رایانه‌ای، واردات و صادرات در حوزه فناوری اطلاعات اعم از سخت افزاری، نرم افزاری و شبکه، انجام تمام فعالیت‌های مرتبط در حوزه شبکه‌های رایانه‌ای، امنیت داده و شبکه، پایگاه‌های داده و سیستم‌های ویژه، خرید و فروش در حوزه فناوری اطلاعات، انجام دیگر فعالیت‌های مرتبط با کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند ، نیز بازدید کرد و طی این دیدار بر اتصال این شرکت به نهاد‌های مرتبط از جمله معاونت علمی برای تسهیل‌گری زمینه‌های همکاری و حمایت‌های مادی و معنوی تاکید کرد.  

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟