Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: همه ژیمناست‌هایی که در اردو حضور دارند و همینطور سایر ژیمناست‌هایی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند باید در مسابقه انتخابی شرکت کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، رضا خیرخواه در خصوص اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری، اظهار داشت: این اولین اردوی حضوری ما در سال ۹۹ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه ما چندین اردوی آنلاین داشتیم بچه‌ها با آمادگی نسبی در این اردو حاضر شدند.

وی افزود: در این چند روز تلاش کردیم آمادگی بدنی و فنی آنها را به بالاترین حد برسانیم و خوشبختانه در حال حاضر از وضعیت‌شان راضی هستم. این اردو تا پنجم ماه جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن در روز دهم دی مسابقه انتخابی خواهیم داشت که این مسابقه انتخابی به صورت آنلاین خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری تصریح کرد: همه ژیمناست‌هایی که در اردو حضور دارند و همینطور سایر ژیمناست‌هایی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند باید در مسابقه انتخابی شرکت کنند. نفرات برتر مسابقات انتخابی در اردوی آینده تیم ملی شرکت خواهند کرد.

خیرخواه در ادماه اشاره به اینکه ژیمناستیک ایران شرایط خوبی دارد، گفت: سال گذتشه نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. این نتایج در شرایطی رقم خورد که با مشکلات زیادی مثل تحریم‌های ظالمانه‌ علیه کشورمان و همینطور بودجه روبرو بودیم؛ اما فدراسیون ژیمناستیک با اعزام‌های متعدد واقعا کار بزرگی انجام داد و من به نوبه خودم از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم.

وی در پایان در خصوص ارتباط کادر فنی تیم ملی با کادر فنی تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: ما ارتباط خیلی خوبی با مربیان تیم‌های پایه داریم. تشکیل تیم نوجوانان اتفاق خیلی خوبی بود که می‌تواند نتایج آن را در آینده دید. همچنین تیم جوانان هم اردوهای آنلاین خود را برگزار کرد و فکر می‌کنم در آینده‌ نزدیک اردوی حضوری هم داشته باشد. باید هم از جودی و هم از افضلی‌فرد و هم از مربیانی که برای ژیمناستیک ایران زحمت می‌کشند تشکر کنم.

 

بیشتر بخوانید: اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری در قزوین برگزار می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ژیمناستیک رضا خیرخواه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی ژیمناستیک هنری فدراسیون ژیمناستیک رضا خیرخواه تیم ملی ژیمناستیک هنری مسابقه انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

کد خبر 848182 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!