Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز آغاز به کارکرده است و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت tehranbookfire.ir کتاب‌های مورد نیازشان را تهیه کنند و این رویداد فرهنگی تا ششم بهمن ماه ادامه دارد.

بیشتربخوانید

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افتتاح شد/ صالحی: با مجازی‌شدن نمایشگاه کتاب، شاهد کاهش تخلفات هستیم


در دقایق ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه مجازی کتاب تهران به سایت این نمایشگاه مراجعه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربخش نمایشگاهی کتاب به جستجوی نام ناشر پرداختیم اما متوجه شدیم ناشران تخصصی شعر و ادبیات در این نمایشگاه حاضر نشدند از جمله آن‌ها می‌توان به انتشارات سوره مهر، انتشارات نیماژ، فصل پنجم، شهرستان ادب، نشر مایا و انتشارات شانی اشاره کرد. از حوزه تخصصی شعر و ادبیات شاهد حضور نشر نزدیکتر در این رویداد فرهنگی بودیم.

پس از آن به پنل یکی از ناشران حاضر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران رفتیم. پس از چند دقیقه لیست کتاب‌های ناشر برایمان به نمایش درآمد. پس از اینکه کتاب موردنظرمان را انتخاب کردیم روی آن کلیک کردیم برای اینکه مطالب بیشتری درباره کتاب بخوانیم و در صورت تمایل آن را معرفی کنیم متاسفانه پس از کلیک روی نام کتاب با پیامی مواجه شدیم که در زیر مشاهده می کنید.

متاسفانه نمایشگاه مجازی کتاب تهران در اولین دقایق برگزاری اش با مشکلات اینترنتی مواجه شده است دوباره به بخش کتاب‌های ناشر مراجعه کردیم تا ببینیم با مشکل مواجه خواهیم شد یا نه؟ اما دوباره با مشکل مواجه شدیم و این بار صفحه مورد نظر بالا نیامد و هیچ اخطاری در این زمینه دیده نشد.

برای سومین بار سراغ لیست کتاب‌های ناشر مورد نظر رفتیم در این گام مشکلی در زمینه نمایش لیست کتاب‌ها وجود نداشت دوباره یکی از کتاب‌ها را انتخاب کردیم تا ببینیم این بار با اخطار سایت مواجه می‌شویم یا خیر که این بار هم با این اخطار مواجه شدیم.
This exception has been logged with id ۷ifamg۹jo.

پس از آنکه از مشاهده اطلاعات کتاب منصرف شدیم به راحتی توانستیم به صفحه اصلی نمایشگاه مجازی کتاب تهران بازگردیم. اما در بخش نشست‌های فرهنگی تنها با فیلم‌های آماده شده و آفلاین نشست‌های فرهنگی مواجه بودیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب فضای مجازی خرید کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم