Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:22:42 GMT

در قصه‌های مذهبی باید ظرافت‌ها را رعایت کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۵۴۲

ایسنا/ایلام یک هنرمند قصه‌گو گفت: در قصه‌های مذهبی باید ضمن استفاده از شیوه‌های خاص ظرافت‌ها را رعایت کرد.

«آسیه رحمتی» در نشست تخصصی مجازی انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، اظهار کرد: باید نسبت به قصه‌های مذهبی حساسیت بیشتری به خرج داد و از شیوه‌های خاص استفاده کرد تا آن قصه به هدف خود برسد و تاثیر لازم را بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت تبیین درست قصه‌های دفاع مقدس ، تصریح کرد: جنگ خوب نیست، اما اگر با جنگ مواجه شدیم باید دفاع کنیم، روحیه شهامت را در نوجوانان پرورش دهیم و عرق به میهن و مذهب را در آنها شکوفا کنیم.

این هنرمند تاکید کرد: یکی از مهمترین کارها در زمینه دفاع مقدس شناسایی قهرمانان و ایثارگران ملی و اکرام آنان است که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده اما کارهای زیادی مانده که باید انجام شود.

محمدرضا رستم پور، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز اظهار کرد: انجمن قصه گویی کانون ایلام امسال به مناسبت های مختلف به برگزاری نشست ها و مهرواره ای قصه گویی آیینی از جمله محرم پرداخته است.

وی از حضور  بازی‌آموزان کارگاه آنلاین بازیگری کانون استان در سیمای مرکز ایلام خبر داد و گفت: اعضای کارگاه حاصل آموخته های خود را در کارگاههای تخصصی هنری بازیگری نوجوان به اجرا گذاشتند وبه مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در برنامه زنده قافله به اجرای نمایش زنده پرداختند.

رستم پور تصریح کرد: در حال حاضر9 کارگاه تخصصی برخط و بیش از 109 کارگاه عمومی برخط در کانون استان ایلام در 22 مرکز فرهنگی،هنری به بچه های عضو کانون بیش از 60 فعالیت فرهنگی،ادبی وهنری را به صورت مجازی و آنلاین برگزار می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار در فرهنگسرای ولایت در منطقه خضر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093037

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد