Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی پاریسی ها می گوید ام باپه و نیمار، دو ستاره این تیم به خوبی از او استقبال کردند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن ضمن عدم اظهار نظر در خصوص احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه پاریسی، عنوان کرد زمانی که هدایت اسپانیول را بر عهده داشت، نزدیک بود شانس همکاری با فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مسی در سال آخر قراردادش با بارسلونا قرار دارد و می تواند به صورت آزادانه با هر تیمی وارد مذاکره شود و همین موضوع نیز گمانه زنی های زیادی را در خصوص آینده اش به وجود آورده است. در این میان، پاری سن ژرمن باشگاهی است که بیشتر از سایرین، نام مسی حول آن مطرح می شود. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسی ها اما، در گفت و گویی در خصوص مسی صحبت کرده است. او در خصوص احتمال انتقال مسی به پاری سن ژرمن گفت: 

انتقال مسی به پاری سن ژرمن؟ نظری ندارم. زمانی که در اسپانیول یا ساوتهمپتون بودم همیشه دوست داشتم با بازیکنان بزرگ کار کنم و نزدیک بود مسی طی انتقالی قرضی به اسپانیول ملحق شود. همه چیز در حال نهایی شدن بود اما او نمایش بسیار خوبی در مسابقات پیش فصل داشت و همه چیز همان جا تمام شد. ما در این سالها، در لندن و ایتالیا با هم ملاقات داشتیم و هر دو عاشق نیولز هستیم چرا که از این باشگاه رشد کردیم و این نقطه مشترک بین من و اوست. من از آنچه در خصوص مسی پیش آمده است آگاه هستم و از وست هم گرفته تا وایادولید، همه تیم ها را زیر نظر داشتم و البته که این لازمه فوتبال امروزیست که توجه خود را به همه تیم ها معطوف کنید. نمی خواهم در مورد مسی صحبت کنم چرا که در آن صورت همه چیز از تناسب خارج می شود. 

تنها 18 ماه از قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن باقی است و باشگاه فرانسوی هنوز نتوانسته است نظر این مهاجم جوان را برای تمدید قرارداد جلب کند و این در حالیست که او به طور جدی در رادار رئال مادرید قرار دارد. در این میان، پوچتینو در خصوص ام باپه گفت: 

باشگاه در حال تلاش برای رسیدن به بهترین نتیجه است و البته که ام باپه آینده بسیار روشنی پیش رو دارد. کدام مربی نمی خواهد با او کار کند؟ ام باپه و نیمار هر دو به خوبی با من برخورد کردند و من فقط می توانم از آن ها باید استقبال گرمشان تشکر کنم. 

همچنین بخوانید:

لئوناردو: هیچ تیمی توانایی پرداخت حقوق کیلیان ام باپه و نیمار را ندارد مائوریسیو پوچتینو به ویروس کرونا مبتلا شد 

 

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس

ستاره فرانسوی ترجیح داد به سوال خبرنگار جوابی ندهد و به یک واکنش جالب بسنده کرد.

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند که تقابل آن‌ها با نتیجه ۱-۰ به سود زنبورها خاتمه یافت. با این نتیجه، دورتموند با برتری ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال شد.

پاری سن ژرمن (0) 0-1 (2) دورتموند؛ موج زرد و مشکی آماده تسخیر اروپا

در حالی که انتظار می‌رفت کیلیان ام باپه در آخرین روزهای حضورش در پاری سن ژرمن، طلسم‌شکنی کند و تیمش را برای اولین بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند، این ستاره فرانسوی به مانند فصول گذشته باز هم ناکام بود و نتوانست برابر بروسیا دورتموند کاری از پیش ببرد. ام باپه که طبق گزارش خبرگزاری‌های معتبر فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد، در مصاحبه بعد از بازی واکنش جالبی به سوال عجیب یکی از خبرنگاران نشان داد.

هنگامی خبرنگار رادیو مونته کارلو از کیلیان ام باپه پرسید در جدال رئال مادرید و بایرن مونیخ از کدام تیم طرفداری می‌کند، ستاره فرانسوی واکنش تعجب‌آمیزی به سوال او نشان داد که به سوژه مطبوعات تبدیل شده‌است. ام باپه در ادامه بدون این‌که جوابی به این سوال دهد، میکسدزون را ترک کرد.

خبرنگار RMC: فردا شب طرفدار رئال مادریدی یا بایرن مونیخ؟
واکنش ام باپه:

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پایان رویای 1.900.000.000 یورویی در پاریس!
  • تیری آنری: کیلیان ام باپه بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن است و جای بحث هم ندارد
  • پاری سن ژرمن با وجود هزینه‌های نجومی، باز هم از قهرمانی اروپا بازماند
  • بهترین گلزنان ۵ لیگ معتبر اروپایی بدون احتساب ضربات پنالتی: هری کین با اختلاف در صدر
  • پاسخ مبهم ام باپه به سوال خبرنگاران در مورد آخرین بازی اروپایی او برای پاری سن ژرمن
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • کیلیان ام باپه و رویایی که هرگز در پاری سن ژرمن تحقق نیافت / عکس
  • دیوار زرد محکم‌تر از آن بود که بخواهد توسط کیلیان ام باپه شکسته شود! / کاریکاتور