Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است مراسم برترین های لیگ برتر ایران طی ماه های آینده برگزار شود

هنوز مشخص نیست مراسم برترین های لیگ برتر ایران برگزار می شود یا نه.

به گزارش طرفداری، هر ساله مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شد و جوایزی به برندگان تعلق می‌گرفت، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفته می‌شد این مراسم قرار است به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق درودگر، عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال طرح برگزاری مجازی مراسم را به مدیران این سازمان ارائه کرد و قرار بود در صورت تائید، عملی شود، اما هنوز برنامه ریزی این کار صورت نگرفته است.

مدیران سازمان لیگ به دنبال پیدا کردن حامی مالی هستند و احتمال دارد طی چند ماه آینده، مراسم ترین‌های لیگ برتر که باید جوایز بهترین بازیکن، بهترین هافبک، بهترین دروازه بان، بهترین مربی، بهترین باشگاه، باشگاه اخلاق، مرد اخلاق، بهترین گلزن، بهترین پاسور و... در طی آن اهدا شود، به صورت مجازی برگزار و در آن جوایز به صورت مجازی اهدا خواهد شد.

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مراسم برترین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا