Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:09:45 GMT

باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۷۱۵

بر اساس آخرین ارزیابی صورت‌گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی آذر سال‌جاری، دو محصول پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو/ایکاپ و نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور توانسته‌اند پنج ستاره کیفی را کسب کرده و باکیفیت‌ترین‌ خودروهای داخلی باشند. طبق این ارزیابی چهار خودرو چهار ستاره، ۱۸ مدل خودرو سه ستاره و تنها دو خودرو دو ستاره‌ای شده‌اند و خودروی تک‌ستاره کیفی نیز تولید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی آذر ماه ارائه شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نشان می‌دهد که  در سطح قیمتی نخست سواری‌ها، نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور موفق به کسب پنج ستاره کیفی به صورت کامل شده است.

پس از آن در همین سطح قیمتی، تیگو ۷ مدیران‌خودرو سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. 

 در سطح قیمتی ۲ نیز پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران‌خودرو/ایکاپ هم از بالاترین سطح کیفیت در این ارزیابی‌ها برخوردار بوده و توانسته هر پنج ستاره کیفی را از آن خود کند.

در سطح قیمتی ۲ خودروهای سواری هایما S۷ اتوماتیک و  SWM G۰۱F در رده‌ خودروهای چهار ستاره کیفی قرار گرفته‌، خودروهای جک S۵، جک S۳ و SWM G۰۱ سه ستاره‌ای شده‌ و MVM X۳۳ S هم دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولید شده در آذرماه امسال، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین محصولات پژو ۲۰۶ و مدل صندوقدار آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو کرمانشاه، فارس، تهران، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در این گروه قیمتی، پژو ۴۰۵ خراسان نیز در رده دو ستاره کیفی قرار گرفته است.

خودروهای سواری در سطح قیمتی ٥ نیز شامل محصولات کوییک (سایپا) و کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) و همچنین ساینا (پارس خودرو) همگی در رده خودروهای  با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولید آذر ماه نشان می‌دهد که خوشبختانه، چندین ماه است که دیگر خودروی تک ستاره کیفی تولید نمی شود.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن باکیفیت ترین سواری های داخلی خودرو آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن خودروهای سواری تولید پنج ستاره کیفی کیفی خودروهای سطح قیمتی ایران خودرو سه ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره

آقای عباسیان اظهار داشت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها و واژگون می‌شود.

وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

عباسیان به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل دو آقا و دو خانم اشاره و اضافه کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

بیشتر بخوانید

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و این حادثه خسارت فوتی نداشت.

عباسیان اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

 



باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم