Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: مطلب منتشر شده را توهین و در راستای تضعیف مجالس اهل‌بیت علیه اسلام می‌دانم و به‌شدت محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضا درخواست ورود جدی به این موضوع را دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا زارعی، امام‌جمعه شهر اسحاق‌آباد در رابطه با توهین به عزاداری حضرت زهرا (س) در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مطلب منتشر شده را توهین و در راستای تضعیف مجالس اهل‌بیت علیه اسلام می‌دانم و به‌شدت محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضا درخواست ورود جدی به این موضوع را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمنان از صدر اسلام تا به امروز، در راستای تضعیف ارزش‌های اسلامی، بحث اهانت‌ها و توهین هست که خداوند در رابطه با توهین به پیامبر اسلام و مقدسات اسلامی مطالبی را بیان کرده است.

امام‌جمعه اسحاق‌آباد خاطرنشان کرد: در بعد از پیامبر نیز توهین‌ها و اهانت‌ها در جهت تضعیف جایگاه امامت و ولایت ائمه معصومین علیه‌السلام در انواع مختلف شکل گرفته و امروز هم این مسئله در بین جامعه اسلامی و کشورهای متعدد با رنگ و بوی خاص و مدل‌های جدیدی در حال شکل‌گیری است.

زارعی تأکید کرد: در بحث اهانت به مقدسات چندین مسئله مطرح است، غرض و هدفی که توهین‌کننده دارد باید مشخص شود که قطعاً در راستای تضعیف ارزش‌های اسلامی است و نکته دیگر اینکه باید دید توسط چه، افراد، اشخاص، گروه‌ها و احزابی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: مسئله مهم‌تر نیز پشت پرده اهانت‌ها هست و باید دید این افراد به دنبال چه چیزی بوده است و از چه ابزاری استفاده کرده است و چه کسایی پشت سر این قضیه به‌عنوان حامی اهانت کننده هستند.

امام‌جمعه اسحاق‌آباد بیان داشت: در بحث حقوقی حد و جرم و مجازات توهین به مقدسات در قانون دیده شده است و متأسفانه این اتفاق در ایام عزاداری اتفاق افتاده است و متأسفانه توسط فردی که وابسته به جریانی است توهین صورت گرفته است.

وی گفت: ما از مسئولین قضایی برخورد جدی با فرد اهانت کننده داریم تا شاید مشخص شود پشت سر قضیه اهانت، موضوع‌های دیگری باشد که هدفش تضعیف ارزش‌های اسلامی باشد.

زارعی تأکید کرد: امیدواریم اگر این افراد خواب هستند بیدار شوند و اگر خودشان را به جهالت و نادانی زده‌اند، برگردند چون تضعیف مجالس اهل‌بیت علیه‌السلام و ارزش‌های اسلامی، مبارزه با شعائر اسلامی است. ما در قرآن به تعظیم شعائر دعوت‌شده‌ایم و اگر کسی توهین کند جرم مشهودی است که نیاز به پیگیری و برخورد حقوقی دارد.

امام‌جمعه اسحاق‌آباد بیان داشت: امیدواریم با برخورد قاطع با توهین‌کنندگان، دیگر شاهد این‌گونه اقدامات نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارزش های اسلامی راستای تضعیف اسحاق آباد امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با اشاره به منافع غربی‌ها اظهار داشت دشمنان به‌دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری» معاون وزارت اقتصاد طالبان حکومت طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

«انس حقانی» برادر سرپرست وزارت کشور طالبان چندی قبل با مسئول دانستن آمریکا برای دو دهه جنگ در افغانستان گفته بود  سازمان سیا برای تجزیه «امارت اسلامی افغانستان» تلاش می‌کند.

یادداشت| از تهییج به جنگ تا حمایت از تجزیه افغانستان؛ «شرق» آرام خواهد ماند، فکری به حال خود کنیدطالبان: سازمان سیا به‌دنبال تجزیه افغانستان استطالبان: به هیچکس اجازه تجزیه افغانستان را نمی‌دهیم

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند