Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال حضور فاضلی در کادر فنی استقلال و پیوستن او به محمود فکری به عنوان آنالیزور تیم‌های این سرمربی جویباری در فصل‌های قبل وجود داشت، فاضلی در تصمیمی پرسر و صدا برای هواداران نساجی، به رقیب امروز این تیم یعنی شهرخودرو پیوست.

بعدازظهر امروز از ساعت ۱۵ قرار است دو تیم بحران‌زده شهرخودرو و نساجی در استادیوم ثامن‌الائمه مشهد مقابل هم قرار می‌گیرند تا دوازدهمین دیدار فصل خود را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که برای هر دو تیم به دلیل شرایطی که در جدول دارند از حساسیت زیادی برخوردار است. اما پیوستن سرمربی سابق نساجی به کادر فنی شهرخودرو پیش از این بازی حساسیت‌های این دیدار را بیشتر کرده است.

از ساعتی پیش برخی رسانه‌های رسمی و شبکه‌های مجازی خبر پیوستن وحید فاضلی به کادر فنی شهرخودرو را منتشر کرده‌اند و این طور عنوان شده که فاضلی پس از درخواست سید مهدی رحمتی سرمربی تازه‌کار و کم‌تجربه شهرخودرو به مشهد رفت و دیشب با مدیران این باشگاه وارد مذاکره شد و برای دستیاری رحمتی در لیگ برتر به توافق رسید. این تصمیم فاضلی هرچند که امری کاملا شخصی است و می‌تواند در دسته مسائل حرفه‌ای دنیای فوتبال قرار بگیرد، اما با توجه به تنش‌های بین کادر مدیریتی نساجی و فاضلی و نارضایتی هواداران این تیم مازندرانی از عملکرد فاضلی به طور طبیعی می‌تواند شائبه وجود نوعی حس انتقامجویی را نیز پررنگ کند.

فاضلی هرچند که لیگ را با نساجی خوب آغاز کرد و در چهار بازی نخست موفق به کسب ۷ امتیاز شد، اما پس از آن از هفت مسابقه پنج برد و دو تساوی کسب کرد تا ضعیف‌ترین عملکرد تیم‌های لیگ برتری از هفته پنجم تا پایان هفته یازدهم به نام نساجی ثبت شود. مدیران نساجی پس از انجام پنج بازی و کسب فقط یک امتیاز به فاضلی دو بازی دیگر فرصت دادند که دست‌کم چهار امتیاز به دست بایورد و در تیم ماندگار شود. اما نساجی از دو بازی باقی مانده نیز فقط یک امتیاز کسب کرد و با نظر کادر مدیریتی باشگاه برکنار شد.

این سرمربی جوان که میلی به جدایی از نساجی و تحویل مسئولیت خود نداشت پس از بازی نیز اعلام کرد که استعفا نداده و از باشگاه اخراج شده است. اظهارنظری که بیانگر میل او به ماندن در نساجی و ادامه سرمربیگری در لیگ برتر است. اما حالا پیوستن فاضلی به شهرخودرو آن هم کمتر از ۲۴ ساعت به بازی این تیم با نساجی برای هواداران تیم سابق او و بسیاری از فوتبالی‌ها این شائبه را ایجاد می‌کند که فاضلی در کنار پذیرفتن یک پیشنهاد حرفه‌ای، احتمالا به گرفتن یک انتقام حرفه‌ای از نساجی هم فکر می‌کند.

او به واسطه حضور چند ماهه‌اش در نساجی چه در دوره حضور محمود فکری که دستیار او بود و چه در ۱۱ بازی که سرمربیگری نساجی را به عهده داشت، با نقاط ضعف نساجی و جزئی‌ترین اطلاعات مربوط به بازیکنان و شراط فنی آن‌ها آشناست و به کمک دانش انالیزوری خود می‌تواند امروز اهرم بسیار خوبی برای موفقیت شهرخودرو باشد.

این شائبه به این دلیل مطرح می‌شود که هواداران نساجی و همه فوتبالی‌هایی که در کنار نکات حرفه‌ای و قراردادی، برخی قوانین نانوشته اخلاقی را هم مد نظر قرار می‌دهند اعتقاد دارند فاضلی می‌توانست همکاری رسمی با شهرخودرو را به پس از بازی این تیم با نساجی موکول کند یا دست‌کم برای جلوگیری از بروز چنین شائبه‌هایی، در عین حال که مشاوره‌های فنی خود به سرمربی جوان شهرخودرو را ارائه می‌دهد، خبر همکاری‌اش با این تیم را در روزهای بعد منتشر می‌کرد. اما اعلام رسمی پیوستن فاضلی به رقیب امروز بازی حساس نساجی از نگاه این گروه می‌تواند در عین حرفه‌ای بودن، یک رفتار انتقامجویانه از کادر مدیریتی نساجی باشد.

مجید جلالی که در روزهای اخیر تلاش کرده شرایط روحی تیم را به حالتی مطلوب برساند تا بخشی از فشار روانی روی بازیکنان را کم کند، حالا باید از تجربه خود برای دور کردن این حساسیت ایجاد شده به کار بگیرد و در دیدار امروز ترکیب و تاکتیکی را به کار بگیرد که اطلاعات دقیق رقیب از شرایط فنی تیم و مهره‌های نساجی را خنثی کند.

دیدار امروز شهرخودرو و نساجی از این نظر دارای اهمیت زیادی است که هر دو تیم شرایط نامناسبی در جدول دارند و در صورت شکست در بازی امروز وضعیت‌شان به مراتب بدتر خواهد شد و باز هم در جدول سقوط می‌کنند.

شهرخودرو و نساجی به ترتیب با ۱۲ و ۹ امتیاز در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد اخبار کنکور حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند

به گزارش همشهری آنلاین سعید مراغه‌چیان درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و همواره در لیگ برتر برای تیم‌های پرطرفدار تهرانی حریف سختی بوده و بازیکنان خوبی دارد. نکته مثبت ذوب‌آهن این است که آن‌ها شرایط نرمالی در جدول دارند و برایشان فرقی نمی‌کند در این بازی بازنده باشند یا برنده.

وی در این رابطه افزود: مهرداد محمدی بازیکن واقعاً تاثیرگذار و مهمی برای استقلال است و در بازی گذشته مقابل تراکتور عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانست دروازه تبریزی‌ها را باز کند، اما موفق نشد. امیدوارم از فخرالدینی بیشتر استفاده کنند، زیرا او بازیکن خوبی است و سرعت خوبی از کناره‌ها به تیم می‌دهد. فخرالدینی سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارد و با سبک بازی اصفهانی‌ها و شرایط آن‌ها آشناست. خالدآبادی نشان داد که وقتی یک دروازه‌بان درون دروازه استقلال قرار می‌گیرد به صورت خودجوش روحیه می‌گیرد. مکتب ناصر حجازی اینگونه است و نام او همواره در چارچوب دروازه استقلال تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود دروازابان‌ها بهترین خودشان شوند.

*نکونام با تغییر در مدیریت استقلال انگیزه و آرامش خاصی گرفته

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: به نظر می‌رسد نکونام که با وجود تغییر در مدیریت باشگاه حالا یک انگیزه و آرامش خاصی گرفته و امیدوارم این موضوع به او کمک کند تا در ادامه لیگ بهترین عملکرد را نشان دهد و با آنالیز دقیق حریفان بازیکنان را وارد میدان کند. نکونام در بازی با تراکتور نمره پایینی گرفت و ریسک بزرگی بود در این شرایط و اختلاف یک امتیازی با پرسپولیس امتیاز از دست بدهیم، اما خداراشکر اتفاقی نیفتاد. تیم باید هجومی شود و سبک بازی با تراکتور را به کل به فراموشی بسپاریم. استقلال در ورزشگاه آزادی از روحیه و قدرت بالایی برخوردار است و به نظرم می‌توانند ذوب آهن را شکست دهند.

*امیدوارم شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم

مراغه.چیان درباره انتقادات به انتخاب داور دیدار با ذوب‌آهن، عنوان کرد: قضاوت دیدار با تراکتور حرف و حدیث زیادی داشت و به نظرم یک خطا روی محمدی گرفته نشد و اگر اتفاق بدی برای استقلال در آن بازی رخ می‌داد نمی‌دانم پاسخگو چه کسی بود! در این هفته‌های پایانی به نظرم بهتزین زمان است که VAR را به فوتبال بیاورند و در بازی‌های ۲ تیم پایتخت استفاده کنند تا نتایج عادلانه به دست بیاید. اختلاف بسیار حساس است و بالای جدول از هیجان بالایی برخوردار است. امیدوارم که در بازی استقلال و ذوب آهن شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم.

*امیدوارم تغییرات به ضرر باشگاه تمام نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص مسیر قهرمانی و ۵ هفته باقی مانده، خاطرنشان کرد: بازی به بازی ما حساسیت را تجربه می‌کنیم و امیدوارم که کادرفنی استقلال و بازیکنان با همت از صدرنشینی خود محافظت کنند و فعل خواستن را صرف کنند تا ان‌شاءالله قهرمانی لیگ را جشن بگیریم. گفتند می‌خواهند نام استقلال را تغییر دهند امیدوارم هرچه که هست به ضرر باشگاه تمام نشود. فرهنگ‌سازی در ورزشگاه شرط اصلی مسابقات است و امیدوارم هواداران حاضر در ورزشگاه خط قرمرها را رد نکنند. آن هوادار سپاهان بی‌شک خودش دختر نداشت. امیدوارم در بازی با ذوب آهن هواداران با شعور و فهیم استقلال یک صدا تیمشان را تشویق کنند.

کد خبر 849539 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد