Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:41:16 GMT

اسماعیلی در هیات نجات غریق و غواصی قم ابقاء شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۱۸۸

اسماعیلی در هیات نجات غریق و غواصی قم ابقاء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیات نجات غریق و غواصی در حال حاضر یکی از 47 هیات ورزشی فعال در استان قم است که در سال 1395 اصغر اسماعیلی به عنوان رئیس آن انتخاب شد و با پایان دوره چهار ساله وی، امروز بار دیگر مجمع انتخابات تشکیل شد و اسماعیلی مجددا در راس هیات باقی ماند.

مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیات، با حضور دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان و همچنین مدیر کل، معاون توسعه ورزش، مسوول حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع که میزبان آن سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان بود و با حضور 16 نفر از اعضای مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان قم برگزار شد، اصغر اسماعیلی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات نجات غریق و غواصی قم انتخاب شد.

در حالی که 16 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان قم بودند، با شمارش آراء ماخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات تعداد 15 رأی خود را به اصغر اسماعیلی دادند و یک نفر از حاضرین در مجمع رای سفید انداخت.

انتخاب اصغر اسماعیلی به عنوان رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دوره قبلی نیز این مسئولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیات، این امکان را دارد که برای مدت هشت سال تا 1403 رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان قم باقی بماند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم نجات غريق و غواصي مجمع انتخابات مجمع انتخابات اصغر اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان