Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:09:11 GMT

کشف ۹۶۰ دستگاه ماینر در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۲۴۳

کشف ۹۶۰ دستگاه ماینر در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۹۶۰ دستگاه ماینر در استان کشف شد.

سرهنگ بهمن رستمی امروز اول بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امسال ۹۶۰ دستگاه ماینر در استان کشف شده است.

وی با اشاره به پرونده های کلان قاچاق بیش از ۵ میلیارد ریالی افزود: امسال ۲۴۶۵ پرونده تشکیل و بررسی شده که ارزش کالاهای مکشوفه ۲۶۵۰ میلیارد ریال بوده است و ۳۲ باند نیز متلاشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رستمی بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۴۰۰ فقره عملیات منجر به کشف انواع قاچاق در استان انجام شده که ۳۷ درصد افزایش داشته است،افزود: بیش از ۲۷۰۰ متهم دستگیر و در این راستا بیش از ۱۳۰۰ دستگاه خودرو توقیف شده است. 

وی بااشاره به بررسی کارگزاری توزیع کود شیمیایی افزود:  بابررسی انجام شده ۲۴۰۰ تن کود شیمیایی توزیع شده خارج از شبکه کشف شد. 

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی انحراف از شبکه توزیع آرد را علت تشکیل صفهای طولانی طی ماههای گذشته در مقابل نانوایی ها عنوان کرد و اظهار کرد: در مجموع ۱۱ هزار و ۴۵۰ تن آرد خارج از شبکه در استان کشف شده است.

وی بااشاره به قاچاق در مبادی رسمی نیز تصریح کرد: ۳۵۸۰ تن موز با پوشش مرزنشینی وارد کشور و از استان خارج شده که ارزش این موزها ۵۱۰ میلیارد ریال است و در این راستا ۱۲ نفر نیز دستگیر شد.

وی بابیان اینکه کالاهای سهم استان در صورت خروج، قاچاق محسوب می شود، اظهار کرد: در این راستا ۳۲ تن تخم مرغ و ۲۶ هزار قطعه مرغ کشف و به سطح عرضه در استان برگردانده شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بااشاره به کشف داروهای غیرمجاز مورد استفاده در باشگاههای بدن سازی گفت: طی بازدیدهای انجام شده از کلیه باشگاهها در استان، داروی غیر مجاز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد. 

وی بااشاره به کشف جرایم اقتصادی در استان،افزود:  ۴۸ پرونده اخلال در نظام اقتصادی بررسی شد که ارزش این پرونده ها ۳۸۳۰ میلیارد ریال بوده است و ۵۴ نفر دستگیر شده است. 

وی در ادامه از کشف ارز جعلی در بوکان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ رستمی بااشاره به بررسی ۱۸۸ پرونده زمین خواری در استان گفت: ارزش ریالی زمینها ۲۲۴۰ میلیارد ریال بوده که در این راستا ۱۹۸ نفر دستگیر شدند.

وی اظهار کرد:  ۸۴ پرونده احتکار به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال بررسی شده که عمده موارد احتکاری شامل برنج ۱۱۷ تن،قند و شکر۴۱۰ تن،آرد نانوایی ۲۵۰ تن،روغن ۵۰ تن، انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده ۷۸ هزار قلم وکود شیمیایی ۲۵ تن بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماینر بیت کوین قاچاق كالا و ارز پرونده کلان اقتصادی احتکار کالا آذربایجان غربی میلیارد ریال کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی