Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجیان با بیان اینکه در موضوع خاوری پلیس صد درصد به وظیفه‌اش عمل کرده است؛ محل او را شناسایی کرده و کاملاً اشراف دارد که خاوری کجا زندگی می‌کند، خاطرنشان کرد: «هیچ اراده سیاسی برای استرداد خاوری به کشور وجود ندارد».

سخنگوی ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بر خلاف شناسایی مخفیگاه خاوری در کانادا این متهم به کشور استرداد نمی‌شود، افزود: استرداد یک مقوله و یک فرایند سیاسی، قضائی و پلیسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی محل سکونت خاوری را هم شناسایی کردیم

سخنگوی ناجا تصریح کرد: در موضوع پلیسی که من باید پاسخگوی آن باشم باید بگویم که خاوری شناسایی شده، حتی حکم جلب بین‌الملل او از طریق پلیس اینترپل صادر شده اما کشور کانادا اراده‌ای برای استرداد این فرد به جمهوری اسلامی ایران ندارد.

معاون اجتماعی ناجا در مورد استرداد مجرمین از کشورهای دیگر گفت: برخی کشورها اراده استرداد مجرمین را دارند اما برخی دیگر مانند کانادا این اراده را ندارد.

در مورد خاوری پلیس صد در صد به وظیفه‌اش عمل کرده است

حاجیان گفت: در موضوع خاوری پلیس صد درصد به وظیفه‌اش عمل کرده است. محل او را شناسایی کرده و کاملاً اشراف دارد که خاوری کجا زندگی می‌کند.

وی گفت: در ۱۰ سال اخیر ما از کانادا هیچ استرداد مجرمی نداشتیم اما در کشورهای دیگر متهمانی داشتیم که استرداد آنها انجام شده است.

سخنگوی ناجا در پایان افزود: بار دیگر تاکید می‌کنم که هیچ اراده سیاسی برای استرداد خاوری به کشور وجود ندارد.

پلیس بین‌الملل هنوز برای ترامپ اعلان قرمز صادر نکرده

سخنگوی ناجا ضمن اعلام اینکه هنور اعلان قرمز از طرف پلیس بین‌الملل برای ترامپ صادر نشده است، گفت: ما به دنبال تعقیب، شناسایی و دستگیری عاملین و آمرین شهادت سردار سلیمانی هستیم.

سخنگوی ناجا ضمن اعلام اینکه هنور اعلان قرمز از طرف پلیس بین‌الملل برای ترامپ صادر نشده است، گفت: ما به دنبال تعقیب، شناسایی و دستگیری عاملین و آمرین شهادت سردار سلیمانی هستیم.

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس اینترپل برای ترامپ به خاطر شهادت سردار سلیمانی اعلان قرمز صادر کرده است یا خیر عنوان کرد: پلیس بین‌الملل برای ترامپ هنوز اعلان قرمز صادر نکرده اما ما به دنبال تعقیب، شناسایی و دستگیری عاملین و آمرین شهادت سردار سلیمانی بر اساس دستورات مقام قضائی هستیم./ مهر

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی پلیس بین الملل سخنگوی ناجا اعلان قرمز برای ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بازداشت سه نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

جوانمرد گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط پنج نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • ادامه تحصن‌ در ۴۰دانشگاه‌ آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد