Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به معاملات دی ماه بورس اظهار کرد: در دی ماه ۴۰۷ میلیون و ۳ هزار و ۷۳۸ سهم متعلق به ۴۶۰ شرکت مورد معامله قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: سهام مورد معامله در دی‌ماه به ارزش ۷۰۰۳ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۶۷۶ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان داد و ستد شد که 61 درصد آن مربوط به خرید سهام و 39 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: بر این اساس و با توجه به 21 روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه ۳۳۳ میلیارد و ۵۱۱ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۸۰ ریال بوده که نسبت به آذرماه، ۸ درصد کاهش داشته است. 

وی با بیان اینکه در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، باما و بانک گردشگری به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند تصریح کرد: شاخص کل بورس در پایان دی‌ماه یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۱۸ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۲۸۸ هزار و ۴۰۶ واحد کاهش یافت.

وی در پایان سخنانش با اشاره به کاهش شاخص فرابورس خاطرنشان کرد: شاخص کل فرابورس نیز با ۲ هزار و ۱۵۸ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۵۳۱ واحد رسید.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر منطقه ای بورس همدان معاملات بورس خرید و فروش سهام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • محرک جدید بورس
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار