Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز گذشته برابر راگای تهران در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی با تیم راگای تهران خیلی سنگین بود و ما از چند روز قبل می‌دانستیم که بازی بسیار سختی در برابر این تیم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راگا از جمله تیم‌های بسیار خوب و قابل احترام این فصل لیگ برتر است و از کادر فنی قدرتمندی هم بهره می‌برد که همگی آن‌ها از دوستان قدیمی من هستند. در بازی دیروز تیم ما نسبت به راگا با تجربه و هماهنگ‌تر بازی کرد و توانستیم پیروز میدان شویم. این هم به خاطر آن است که تیم ما ۳ سالی می‌شود تشکلیل شده و در این مدت موفق شدیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و به همین دلیل با هماهنگی خوبی که بین بازیکنانمان وجود داشت توانستیم تیم قدرتمند راگای تهران را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید

لیگ فوتسال پرتغال/ پیروزی شیرین بنفیکا با گلزنی طیبی

اصغری مقدم افزود: همچنین خیلی خوشحال هستیم که موفق شدیم ۳ امتیاز کامل بازی با راگا را به دست آوردیم. قبل از بازی فقط به ۳ امتیاز فکر می‌کردیم و به همین دلیل با شناخت کافی به مصاف راگا رفته و توانستیم نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده و خدا را شکر موفق شدیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره اینکه عده‌ای این تیم را یکی از شانس‌های نخست قهرمانی این فصل می‌دانند و اینکه آیا با این نظریه موافق است یا خیر بیان داشت: خیر به هیچ عنوان با این نظریه موافق نیستم. هدف اول ما صعود از گروه به عنوان تیم اول است و با برنامه ریزی که ابتدای فصل انجام دادیم در تلاش هستیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. تمام واقعیت تیم سن ایچ همینی بود که در بازی روز گذشته از خودمان نشان دادیم. خدا را شکر امسال تیم یکدستی داریم و بازیکنانم هیچ ادعایی ندارند، زیرا یاد گرفتیم برای بهتر شدن باید هر روز تلاش کرد. به همین دلیل در هر مسابقه می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. هر چند هنوز ضعف‌هایی داریم و باید تلاش کنیم نقاط ضعف خودمان را تقویت کنیم.

اصغری مقدم درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بعد از گذشت ۷ هفته از این رقابت‌ها عنوان کرد: آن‌هایی که در فوتسال سررشته دارند، می‌دانند که امسال مسابقات لیگ فوق العاده سخت و سنگین است. به نظر من کیفیفت بازی‌های لیگ امسال خیلی خوب است و فکر می‌کنم هر چه از زمان بازی‌های بگذرد از این هم بهتر خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا و اینکه AFc تصمیم دارد تیم‌های ایران، ژاپن، تایلند، ازبکستان و ویتنام را براساس تعیین سهمه به رقابت‌های جام جهانی اعزام کند خاطر نشان کرد: لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا به خاطر ویروس کرونا کاملا به ضرر تیم ملی ما شد و کاری هم نمی‌توان کرد، زیرا سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است و باید آن را در اولویت قرار داد. در هر صورت امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا دوباره مسابقات آسیایی از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید

لک: شهید منصوری در هر پست ۳ بازیکن خیلی خوب دارد

اصغری مقدم تصریح کرد: همچنین اگر AFC بخواهد براساس تعیین سهمیه تیم‌های آسیایی را به جام جهانی اعزام کند، حتما ایران باید به عنوان تیم اول آسیا به مسابقات جام جهانی اعزام شود. AFC باید به سراغ تیم‌های دیگر برود و نباید درباره ایران شکی کرد، زیرا همان طور که گفتم ما به عنوان تیم اول آسیا باید حتما در مسابقات جام جهانی حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال جواد اصغری مقدم مسابقات لیگ مسابقات جام اصغری مقدم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد

سرمربی آلمانی لیورپول پس از شکست غیر منتظره تیمش برابر اورتون از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته‌ بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر اورتون شکست خورد و با این شکست از کورس قهرمانی عقب افتاد. یورگن کلوپ هم به چنین چیزی اعتراف کرد.

او در نشست خبری بعد از بازی درباره این سوال که آیا شرایط برای قهرمانی لیورپول بسیار سخت شد، گفت: بله اینگونه است. باید آرسنال و منچسترسیتی بدترین نتایج را کسب کنند و ما هم در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم تا قهرمان شویم. با این شرایط حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم سخت شد و باید در ادامه بسیار بهتر ظاهر شویم. واقعا متاسفم. نمی‌دانم اکنون هواداران چه احساسی دارند و تنها می‌توانم از آنها عذرخواهی کنم. باید بهتر از این ظاهر می شدیم.

او ادامه داد: از این نتیجه واقعا احساس یاس و ناامیدی داریم. دو گل روی ضربات آزاد که اورتون در آنها تبحر داشت، دریافت کردیم. می دانستیم که این نقطه قوت اورتون است با این حال آنها توانستند گلزنی کنند و این ضعف ما را نشان می‌دهد. ما فرصت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. بازیکنان با شتابزدگی به توپ ضربه می‌زدند و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. انتظار چنین بازی ضعیفی را نداشتم. بازی بارها به خاطر ضربات آزاد متوقف و زمان زیادی گرفته شد.

کلوپ در پایان گفت: این برای نخستین بار نیست که برابر یک حریف باانگیزه و جنگنده شکست می‌خوریم. این بازی اصلا برای ما خوب پیش نرفت و فرصت های زیادی را از دست دادیم. اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم اکنون نتیجه‌ای دیگر رقم خورده بود. در دیدار بعدی برابر وستهم نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت و نشان خواهیم داد که به توانایی خود ایمان داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند