Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی بوکس سوریه در تاریخ ۴ بهمن ماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی مشترک با تیم ما  وارد ایران می‌شود. اردوی مرحله هفتم تیم ملی بوکس حدود ۳ هفته طول خواهد کشید.

او در ادامه عنوان کرد: ملی پوشان کشورمان به مدت ۲ هفته با تیم  سوریه تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه بازی تیم به تیم خواهیم داشت. در این مسابقه  برد و باخت مهم نیست، اما پیاده سازی تکنیک و تاکتیک‌ها اهمیت زیادی دارد.

استکی گفت: سرمربی تیم ملی سوریه خودش در زمان بوکسور بودن در سنگین وزن مبارزه می‌کرد. ما ۲ بار سابقه مبارزه با یکدیگر را داریم. ۸ بوکسور اصلی تیم سوریه  به ایران می‌آیند. این نفرات جزو قدرت‌های اصلی اعراب در بوکس هستند.  

سرمربی تیم ملی بوکس اظهار کرد: بازی با تیم سوریه برای بازیکنان حاضر در اردو اهمیت دارد. هر کدام از بوکسور‌ها که عملکرد خوبی در بازی  مقابل تیم سوریه داشته باشند در تیم ملی باقی می‌مانند. باز هم می‌گویم عملکرد ارتباطی به برد و باخت ندارد. به علت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فقط ۱۶ بوکسور می‌توانند در اردو حضور داشته باشند.

استکی عنوان کرد: ما برنامه‌ریزی  لازم را به فدراسیون بوکس ارائه داده‌ایم. اگر در اسفند ماه نتوانیم اردوی تدارکاتی مشترک با سایر کشور‌ها برگزار کنیم، قطعا اردوی داخلی و مسابقه خواهیم داشت. از فدراسیون بوکس خواستم شرایطی را فراهم کند تا به قزاقستان یا ازبکستان برویم.

او درباره مصدومیت شه‌بخش المپیکی بوکس کشورمان گفت: دانیال شه‌بخش ملی پوش  المپیکی کشورمان آسیب دیدگی داشت که روند بهبودی او بسیار خوب است. شه‌بخش مشکل خاصی نداشته و شرایط خوبی دارد. فدراسیون برای تیم ملی بوکس تمام توان خود را گذاشته است که جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید

سلطانی فر: توقع ما از رشته بوکس بالا رفته است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس تیم ملی بوکس علیرضا استکی تیم ملی بوکس شه بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد

قهرمان کشتی المپیک و جهان که در تورنمنت زاگرب مغلوب نماینده ایران شد، می‌گوید باخت او مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین روش مبارزه رقبایش مقابل او را تغییر داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل اسنایدر که بار دیگر به عضویت تیم ملی آمریکا درآمده و قرار است نماینده 97 کیلوگرم این کشور در بازی‌های المپیک پاریس باشد، در حالی که سهمیه حضور در المپیک را هم با سومی در رقابت‌های 2023 بلگراد به دست آورد، درباره شکست سنگین 11 بر صفری که آنجا مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرد، گفت: قد او بلند است و استایلش متفاوت. سبک کشتی من به سبک تاج‌الدینوف نمی‌خورد. او منتظر است که حریف حمله کند و بعد از اشتباه او امتیاز بگیرد اما من کشتی‌گیری هستم که وسط تشک هر چه آمد، می‌زنم. استراتژی کشتی من به او نمی‌خورد.

قهرمان المپیک و جهان قد بلند کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین را مانع سختی در راه اجرای فن دانسته و ادامه داد: اینکه قدش بلند است، اذیتم می‌کند. استراتژی قبلی من مقابل او جواب نمی‌دهد. باختی که به تاج‎‌الدینوف دادم، باعث شد خیلی از رقبایم در دنیا روش کشتی‌شان را با من عوض کنند.

اسنایدر امسال کار سختی برای قرار گرفتن روی سکو دارد. او که سال گذشته در پی آسیب‌دیدگی عبدالرشید سعدالله‌یف و انصرافش از حضور در مرحله نیمه‌نهایی بعد از شکست مقابل تاج‌الدینوف، بدون مبارزه مدال برنز مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد، حالا پیش روی خود علاوه بر تاج‌الدینوف که شکست سنگینی را مقابل در بلگراد تجربه کرد، امیرعلی آذرپیرا را می‌بیند که پیش از کسب سهمیه المپیک در تورنمنت زاگرب موفق به شکست او شد.

همچنین اگر عبدالرشید سعدالله‌یف به پاریس بیاید، خودش هم رقیب سنتی و سرسخت اسنایدر است و اگر هم همچنان اسیر محرومیت باشد، به جایش علیخان جبرئیلوفی خواهد آمد که سهمیه المپیک را در این وزن برای روس‌ها به دست آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!