Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا، تارنمای آمریکایی آکسیوس با استناد بر دستورالعمل های جدید ارسال شده به کارکنان کاخ سفید نوشت دولت بایدن قصد دارد پروتکل های به مراتب قوی تری را نسبت به دوران رئیس جمهوری سلف خود برای مقابله با کرونا در کاخ سفید پیاده کند.

اکسیوس نوشت: بایدن ۷۸ ساله است و بنابراین خطر ابتلای او به کرونا بالا است و به رغم این که او واکسن را دریافت کرده اما در صورت ابتلا ممکن است عوارض جدی برای او داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که تیم ترامپ تمایلی به اجرای پروتکل ها نداشتند مقررات جدید درباره همه مشاوران کاخ سفید و کسانی که روابط نزدیکی با مدیران کاخ سفید دارند، اجرا خواهد شد. چنین مدیرانی به طور معمول شامل روسای ادارات از جمله شورای امنیت ملی و شورای اقتصاد ملی می شود.

این پروتکل ها شامل آزمایش روزانه کرونا و استفاده از ماسک «ان۹۵» در همه شرایط است.

در پیام های ارسالی به کارکنان کاخ سفید همچنین پیش بینی می شود که برخی از مشاوران بال غربی کاخ سفید به زودی واکسن را دریافت می کنند.

این دستورات بیشترین تاثیر را در بال غربی خواهد داشت که به دلیل قرابت آن با اتاق بیضی که دفتر ریاست جمهوری آمریکا است مورد استقبال کارکنان قرار گرفته است.

به نوشته تارنمای هیل به غیر از دستور آزمایشات مکرر و استفاده از ماسک به کارکنان کاخ سفید توصیه شده فاصله اجتماعی را حفظ کنند.

یک مقام دولت موقت بایدن به اکسیوس گفته است که کاخ سفید در دولت بایدن همه پروتکل های بهداشتی را برای تضمین سلامت همه کارکنان در دوران کرونا رعایت خواهد کرد.

کرونا از ابتدای شیوع خود در آمریکا در نتیجه سهل انگاری دولت ترامپ و نادیده گرفتن اصول بهداشتی تاکنون ۲۴ میلیون و ۸۰۹هزار و ۸۴۱ مبتلا داشته که از این تعداد ۴۱۱ هزار و ۵۲۰ نفر جان باخته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک انتخابات ۲۰۲۰ فاصله اجتماعی کاخ سفید جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک انتخابات ۲۰۲۰ ویروس کرونا ماسک انتخابات ۲۰۲۰ فاصله اجتماعی کاخ سفید جو بایدن اخبار کنکور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • بایدن قانون ارائه کمک‌های جدید به اوکراین را امضا کرد
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی