Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:15:01 GMT

سپرده ارزی خارجی در کره‌جنوبی رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۰۸۵

سپرده ارزی خارجی در کره‌جنوبی رکورد زد

داده‌های بانک مرکزی کره‌جنوبی نشان می‌دهد میزان سپرده‌های ارزی خارجی در کره‌جنوبی با رشد تقاضای افراد، افزایش چشمگیری داشته و رکوردی تاریخی به ثبت رسانده است.

به گزارش برنا به نقل از شین‌هوا، داده‌های بانک مرکزی کره‌جنوبی نشان می‌دهد میزان سپرده‌های ارزی خارجی در کره‌جنوبی با افزایش تقاضای افراد افزایش چشمگیری داشته و رکوردی تاریخی به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح سپرده ارزی خارجی متعلق به ساکنان کره‌جنوبی در پایان ماه دسامبر ۰.۵۹ میلیارد دلار نسبت به ماه قبل افزایش یافت و به رکورد تاریخی ۹۴.۲ میلیارد دلار رسید. این سومین ماه متوالی است که سطح سپرده ارزی خارجی در کره‌جنوبی رکوردشکنی می‌کند.

ساکنان کره‌جنوبی به افراد بومی، شرکت‌های داخلی و همچنین خارجی‌ها و شرکت‌های خارجی‌ای گفته می‌شود که حداقل ۶ ماه ساکن کره بوده باشند. در پایان ماه گذشته سپرده ارزی خارجی تحت مالکیت شرکت‌ها با اندکی کاهش به ۷۴.۳۹ میلیارد دلار رسید، در حالی که سپرده ارزی تحت مالکیت افراد ۰.۷۹ میلیارد دلار رشد کرد و به ۱۹.۸۱ میلیارد دلار رسید. به نقل از مهر؛ سهم دلار در سپرده‌های ارزی کره در این ماه ۰.۱۸ میلیارد دلار افزایش یافت و به ۸۰.۰۴ میلیارد دلار رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مرکزی دلار رشد کره جنوبی میلیارد دلار رسید سپرده ارزی خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حاجیان نژاد پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات اداره کل گمرک سمنان ضمن بیان اینکه فروردین سال جاری ۲۹ هزار تن کالا از مبادی استان به دیگر کشورها صادر شده است، ابراز داشت: ۳۴ کشور جهان مقصد نهایی محصولات تولیدی استان سمنان هستند.

وی افزود: انواع مواد شوینده، روغن موتور، سیم و کابل، مواد شیمایی، شمش سرب، سود سوز آور کربنات سدیم، هیدروکربن، کاشی و سرامیک و غیره از استان سمنان صادر شدند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان ۱۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، ابراز داشت: نسبت به بازه فروردین ماه سال گذشته ۸۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حاجیان نژاد ضمن بیان اینکه میزان تجارت خارجی استان سمنان طی سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۵۹ درصد را نشان می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۵۰ تن کالا شامل مواد اولیه کارخانه‌ها و ماشین آلات به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش این کالاها شش میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

کد خبر 6096991

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟