Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس از خانه فرهنگ کوی حسین پور و پردیس بزرگ فرهنگی در محل ساختمان قدیمی کارخانه ریسندگی کاشان و محله تاریخی دربند آران و بیدگل بازدید و روند اجرای این طرح‌ها را بررسی کردند.

در این بازدیدها  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرمانداران کاشان و آران و بیدگل، سیدجواد سادتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی دیگر از مسوولان استان اصفهان و شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کاشان در جریان این بازدیدها اظهار داشت: خانه فرهنگ کوی حسین‌پور با ۵۱۰ مترمربع زیربنا در ۲  طبقه با کاربری فرهنگی اجتماعی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سعید ابریشمی‌راد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع برای این طرح ۲ میلیارد تومان از محل اعتبار درآمدهای شهرداری هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، ساخت کلاس‌های آموزشی، کارگاه، مدیریت، گالری، غرفه‌های فروش، سرویس بهداشتی و آبدارخانه پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، با هدف افزایش سرانه فرهنگی کاشان طرح ساخت پردیس بزرگ فرهنگی این شهر در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

شهردار کاشان اظهار داشت: به همین منظور مرحله نخست ساخت پردیس بزرگ فرهنگی در زمین‌های کارخانه ریسندگی واقع در خیابان کارگر بهمن ۱۳۹۸ با اعتبار اولیه پنج میلیارد تومان آغاز شد.

ابریشمی افزود: در مجموع برای تکمیل این طرح با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۳۵۰ نفر، گالری، کافه کتاب، سالن پلاتو با ظرفیت ۲۰۰ نفر، نمایشگاه، سالن مطالعه، لابراتوار، کتابخانه و سایت رایانه است، ۱۳ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

همچنین مقداد نمکی رییس پژوهشکده میراث فرهنگی تاریخی محله افتخار اسلام دربندی آران و بیدگل به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۰ اثر تاریخی ثبت شده از جمله مسجد، حمام، آب انبار و حوضخانه مربوط به دوره قاجار و ایلخانی در این محله وجود دارد که بازسازی آنها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به کاشان با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز دیدار کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها شرکت بازآفرینی شهری ایران کاشان شهرداری کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت بازآفرینی شهری ایران کاشان شهرداری کاشان شرکت بازآفرینی شهری ایران کاشان شهرداری کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور کاشان و آران و بیدگل میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، قاسم عموعابدینی در مراسم تجلیل از اساتید سرآمد و نمونه آموزشی دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان گفت: برخی از طرح‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان در راستای دانشگاه حکمت بنیان است که این اقدام شایسته و ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی تبدیل دانشگاه‌ها به دانشگاه حکمت بنیان تصویب شده است خاطر نشان کرد: برنامه محوری، استاد محوری، شاگردپروری و اخلاق محوری فلسفه وجودی دانشگاه حکمت بنیان است.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به اینکه دانشمندان ایرانی همچون ابوعلی سینا، خوارزمی، غیاث الدین جمشید کاشانی و ... نقش کلیدی را در توسعه علمی داشتند، خاطر نشان کرد: امروز نیز اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها نقش مهمی در تحقق دانشگاه حکمت بنیان دارند.

معاون آموزشی وزارت علوم استادمحوری را دیگر رکن دانشگاه حکمت بنیان عنوان کرد و افزود: امروز بیش از ۵۳ درصد پذیرش دانشجویان دکترای دانشگاه‌ها به صورت استادمحور انجام می‌شود.

عموعابدینی به انتخاب اساتید سرآمد آموزشی اشاره کرد و گفت: ۲۰ نفر از از اساتید دانشگاه‌ها به عنوان سرآمدان نمونه کشور انتخاب و از بین این تعداد ۲ تا ۳ نفر در سطح بین‌المللی معرفی می‌شوند.

وی حکمت عملی و حکمت نظری و علم نافع را راه رسیدن به دانشگاه حکمت بنیان دانست و افزود: خوشبختانه برخی از طرح‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان مسیرش علم نافع است که باید این حرکت به دیگر دانشکده‌ها نیز سرایت یابد.

۹ طرح آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاهی کاشان در آیینی با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

این طرح‌ها شامل فیزیک‌سرای دانشگاه، مرکز توانمندسازی اجتماعی، مرکز بین‌المللی‌سازی علوم انسانی، خانه سلامت، کلینیک حقوق، خانه خلاق علوم انسانی، آزمایشگاه روانشناسی، و آزمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی است.

کد خبر 6098173

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان