Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:30:18 GMT

بزک‌کردن چهره جنایتکار آمریکا مایه شرمندگی است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۲۵۷

بزک‌کردن چهره جنایتکار آمریکا مایه شرمندگی است

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمیرم، اظهار داشت: حوادث و رویدادهای اخیر ایالات متحده نشان داد دیگر خبری از اتحاد ایالت‌ها و انسجام مردم این کشور نیست ؛ برخی در داخل کشور چشم و گوش سر دارند و می‌بینند چه رخدادهایی روی داده و چه جنایت‌هایی که خودشان هم تایید می‌کنند، کرده اند اما باز هم دنبال بزک کردن و بزرگ جلوه دادن ایالات فروپاشیده آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال حمایت از مظلوم در برابر ظلم و ظالمان است، ادامه داد: سرکرده این ظالمان و ستمگران آمریکایی است که امروز خود دچار گرفتاری‌های متعدد و انحطاط از درون شده است.

حجت‌الاسلام مولازاده معدنی خاطر نشان کرد: اگر دیروز امام راحل عظیم‌الشان ما آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند، امروز نیز رهبر حکیم انقلاب همان راه روشن را در شرایطی پیچیده‌تر ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: برخی در خاک خود ایالات متحده این اضمحلال و فروپاشی را درک کرده‌اند و حتی آن را بر زبان می‌آورند اما جای تاسف است که در داخل کشورمان شماری بی‌بصیرت همچنان در خواب عفلت به سر می‌برند و درک منطقی از شرایط آمریکا و حتی منطقه ندارند.

امام جمعه سمیرم با مقایسه فتنه آمریکایی سال ۸۸ با حوادث اخیر آمریکا  اظهار داشت: مکافات عمل قطعی است و آنچه سران صهیونیست آمریکا و همپیمانان آنها بر سر مظلومان عالم آورده‌اند، باید پس بدهند و خودشان را برای روزهای سخت‌تر آماده کنند.

مولازاده در ادامه همین پیوند، بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: امسال با وجود شرایط سخت کرونایی نوع و شکل برگزاری این مراسم‌ تفاوت خواهد داشت اما باید با فعالیت‌های مختلف در بستر فضای مجازی و محیطی، روزهای خاطره‌انگیز پیروزی انقلاب را گرامی داشت.

وی تصریح کرد: خدمات و دستاوردهای انقلاب در چهار دهه گذشته بی‌نظیر است که این خدمات باید در دهه فجر برای اقشار مختلف مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه سمیرم گفت: وحدت و همدلی نیاز ضروری جامعه است و در دهه فجر باید نسبت به ترویج وحدت و عمل به مبانی دین مبین اسلام تلاش کرد.

محمدرضا عسگریان  فرماندار شهرستان سمیرم نیز در این نشست با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات و طرح‌های عمرانی درحال افتتاح، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای شگرف و گسترده‌ای داشته است که باید برای مردم تبیین شود.

شهرستان سمیرم با افزون بر  ۹۰هزار جمعیت شهری، عشایری و روستایی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
 

برچسب‌ها اصفهان سمیرم دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان سمیرم دهه فجر اصفهان سمیرم دهه فجر اخبار کنکور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی