Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید زکریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اطفای حریق صورت گرفته در عرصه‌های طبیعی استان اظهار داشت: آخرین مورد حریق روز گذشته در عرصه‌های طبیعی میاندرود و نور رخ داده بود که اطفا شد.

وی افزود: طی چند روز اخیر ۲۸ مورد حریق در عرصه‌های طبیعی تحت پوشش رخ داد که منجر خسارت دیدن ۴۷ هکتار از عرصه‌های طبیعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه میزان و درصد خسارت‌ها از سوی کارشناسان منابع طبیعی در حال بررسی است، ادامه داد: با توجه به عدم نزولات جوی و گرمای هوا در دیماه ووزش باد گرم، وجود برگ‌های خشک در سطح جنگل، سبب بروز آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی شده است.

سرهنگ زکریایی با بیان اینکه برخی از حریق‌ها طی شب رخ داده بود، افزود: صعب العبور بودن مناطق جنگلی، مشکلات رابرای اطفای حریق شتاب بخشیده است.

کد خبر 5126654

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی مازندران آتش سوزی ساری ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد بوشهر گرگان ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س عرصه های طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بختیار سعدون گفت: در هفته جاری سه هکتار از اراضی ملی با همکاری ماموران محترم انتظامی در روستا‌های "ذمه" و "سیاوان" و "بطریان"، خلع ید و رفع تصرف شد. وی افزود:برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی، حضور مردم در صحنه مهمترین رکن بوده و به همین علت سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح منابع طبیعی این شهرستان است. لازم به ذکر است اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است

دیگر خبرها

  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه